Saturday, May 2, 2009

Principal Tiara naik pentas

wow..what a drama...i am a big fan of AF...tot i wanted to watch AIM and kept AF for rerun tomorrow...luckily i was 70% on AF and 30% AIM (Siti tak perform so tak berapa nak beria he..he..he..), wow what a drama...Tiara went on stage announcing Undi Masuk..why ? because 2 girls were voted out and left Isma with 3 boys...not bad huh for a mom with 5 handbags...so sape kata mummy mummy tak laku...better think twice..go isma ..go isma..go isma..tak lah minat sangat tapi mummy mummy kena sokog mummy...macam org johor sokong org johor..opps......terbabas....
So those who missed AF justnow...better watch the repeat tomorrow, ok...Tiara with patience and emotion as always on stage...love her lah...with her hair and outfit..always presentable and gorgeous...and confidence..and..entah apa lagi....kena undi kekal kan principal lepas ni!...ade aku undi???tut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

fendifid said...

diorang nak AFmasukkan Aril sebenarnya.

Liz Duan said...

aku rase masuk gamak nya budak aril ni...tapi aishah pun patut in and claudia bagus jugak...si yazid dapat pujian pulek minggu ni...tiara paling vass dgn muka sedih+panic+cun...the very the...

Ejin said...

aku tertanya2 bilalah yazid and akim tu nak kuar ...tak kuasa dah aku nengok depa berdua tu! Esp rambut yazid tu! Malam nie punya concert aku suke isma, hafiz and claudia ..yg lain kureng

depa kuar pun dapat gak baju2 vass sponsored by Guess tu ...best kan...tapi agree ngan kak long, tiara vassssssssss.

Liz Duan said...

ye lah dia org pakai guess dlm academy punya lah besar cable....