Thursday, July 31, 2008

Koleksi gambar lama di UK

Ni lah koleksi-koleksi gambar kita yang aku jumpa pagi tadi. Tak ade gambar Fendu, sebab gambar-gambar nie was the one from my trip to Cardiff (Dec 1994). Eat pun ada masa tu but rasanya kejap je jumpa eat sebab aku sampai dulu (a few days before eat). Kan liz???? Pastu eat stay longer ...tu yang korang pi castle tu...apasal fendu tak ada masa nie?

what i remembered most about gambar aku ngan Liz (mak aku kata gaya macam orang mabuk!) is that the statue tu is of somebody called Miskin...and we joked that after balik from Cardiff, aku pokai sebab dah tangkap gambar ngan pakcik miskin tu! and, as usual, i am definitely sure kak long cannot remembered this bit of info....


and i cannot resist putting in this photo to show Fendu that Liz ada baking-membaking masa kat UK dulu. This is when she taught me how to make apple flan (dia belajar from her french flatmate katanya). Tengok gaya dia, macamle aku tabur gula tu salah!


Yang nie actually aku lupa until aku tengok album pagi tadi...rupanya aku pernah jumpa eat kat Manchester masa raya 1995 dulu. Ini gambar kat dapur rumah Zahari & Apai. Eat, ngko ingat tak? Ada banyak gambar aku ngan eat masa open house tu tapi takde yang kami berdua aje ...by the way, eat kalau tak gelak tak sah kan??? and look at her plate! and marina pun ada jugak masa nie...coz i ada gambar ngan dia. Tapi tak scan le plak tadi....


And this last one is masa kat London. Fendu shouold ada masa ni, but somehow i cannot find photos yang ada fendu ....eeee kurus kan aku masa nie?????

5 comments:

Eat said...

weei!!! Napa aku takde semua gambar2 ni?
Terujanye tengok gambar2 kita ni....

Eat said...

Seriously aku tak ingat beraya kat manchester tu? why on earth were you in baju kurung? first day raya ke hapa tu?

Ejin said...

ngko takde gambar2 nie ke? hehehehe

kami buat reunion budak planning kat manchester, ngko datang jumpa intan ke sapa tah, and intan tu dok satu flat ngan elani (bini faris sekarang), elani kan budak planning, ajak korang sekali ...sebab marina pun ada tau! marina tu aku tak sure dia datang jumpa sapa ...

Liz Duan said...

aku pun tak de gambo2 tu...uli atas meja tu...hygiene sungguh kite

Ejin said...

uli atas meja tapi alas meja ngan cling film lah ....