Wednesday, July 30, 2008

Junction ohhhh Junction ...

Tak sah kalau tak mention Junction in this blog kan? Sebut je junction terus terbayang tempat makan kite tu...gerai no.2 kalau tak silap....tak tau kenapa, aku pun lupa le, apasal kita suka sangat gerai tu huh? nak kata sedap, aku rasa biasa aje .....kan?

aku ada gambo2 kita kat junction, tapi macam liz lah, masih belum di scan! Now, korang plak citer junction dah tak wujud lagi ....padahal masa kita dulu, itulah tempat paling meriah bila waktu malam.....and tak sah jugak kalau balik dinner from junction kalau tak singgah kat ESSO tu ...tempat aku stock up sneakers ...sebab tu aku gemuk lepas masuk PPP ....nanti one day, kita pi sana sama2 and check out tempat yang pernah menjadi port kita di waktu malam k ....esso ada lagi kan? ke dah tukar Excel?

6 comments:

fendifid said...

I supposed, korang draged aku dgn along sekali pi makan gerai tu. Dah macam routine saban hari. Rasa sume sama but that stall cepat sikit dapat makan. I missed nasi tomato Pasar Malam isnin depan Giant tu.

Ejin said...

sedapnya nasi tomato tu ....kan Liz ngan aku selalu beli 2 bungkus ..one for dinner and one for supper...jgn tak ngaku liz!

Liz Duan said...

mmg aku ingat makan nasi tomato ...mmg best lah entah jin ape lah dia pakai

Eat said...

ESSO masih seperti ESSO zaman kita.. pintu dia pun tak berubah cuma sneakers ejin tu ajelah dah tukar stok terkini.. Kau still suka sneakers ke ejin?

Ejin said...

oooo tidak...selepas merasa chocolate Thornton kat UK dulu, chocolate2 murahan nie aku tak makan ...hehehehe ngada tak?

tak le, aku now suka white chocolate (especially kitkat white choc, kitkat cappucino and kitkat white choc and lime...or crispy ...or yang praline dan sewaktu dengannya!

Eat said...

ejin kalau cite pasal makanan mmg susah nak stop..