Monday, April 25, 2011

Stress Therapy @ Selesa

TeamBuilding Session 1 kat Selesa Hillhomes..
Aku sampai sana Day-2, so byk acara terlepas. This one was acara seberang sungai atas tali. Nampak easy tapi sungguh extreme by the sampai tgh sungai tu, energy dah kurang, yg betul2 ada mental strength aje yg lepas..
Acara ni sungguh saspen sbb ramai yg cramp, breakdown, ada sorang yg btau, 'sy tak rasa tangan saya'.. seram betul aku time tu . So kitorang massage dlm 10mins, baru okay. Phew! Kalau tak, kena panggil ambulans le nampaknye.. rupanya, extreme fatique punya kes..
Tgh prepare 'boat' pulak..
Dinner- Tema Lagenda.. with Shrek's girlfriend, Fiona..
Hang Li Po pulak..
Posing dgn gang2 Farmasi.. (terasa tua..) huu... huu..
Group performances..
Group paling sexy..
Juries for the nite..
With geng sendiri .. baru lah rasa muda sikit.. hahah!!

9 comments:

Liz Duan said...

ha..ha..ha...bab rasa tua tu dah biasa dah..but your tummy is really flat...oklah tu...nak apa lagi...normadiah punya trademark tetap ada :)

Eat said...

Not that flat la.. cover baik punya.. hahah!!

Ejin said...

merah nyer mak ngah ...hehehehe i like!

ngko tak try ke yang activiti jalan atas tali tu?

fendifid said...

Berkurun x pi aktiviti mcm ni.

Ejin said...

sebab ngko punya aktiviti harian ialah makan...dan makan ...dan makan lagi ....LOL

Liz Duan said...

sebut makan dan dan rasa lapor

Ejin said...

hahahaha ...aku ari nie puas ati ...lunch Double Cheese Burger, fries and apple pie McD ...large plak tu aku beli! hehehehe

Eat said...

Weii.. geng aku pg as trainers okay.. tapi mmg dah discuss pun, kalau aku buat benda tu, confirm tak lepas..

Liz Duan said...

ejin ..you are just like me still setia dgn double cheese burger..