Saturday, April 30, 2011

Dah Basi???

Lawak nak tergelak aku masa load gambar gambar untuk posting ni...mana taknya...gambar 2 bulan lepas...masa Birthday celebration aku yang ke 25 and Nuar yang ke 26. Kisahnya birthday Nuar fall in February jugak...kira species Pieces jugak la. Makanya, segerombolan rombongan cik kiah kami menyerbu De'canter kat Damansara. Jom layan photo photo yang terperam lama tu. Bukan apa...initial plannya nak load ke blog ronggeng...pastu blog tu pun cam hidup segan mati tak mahu...kita buat posting kat sini saje la.
Alif tak join...2 bulan lepas punya cerita...I totally forgot now...what was the reason...rasanya dia pi camping kot.
The kids memang enjoying themselves masa tu. Pastu tak reti nak sit properly.
Birthday boys.
Ok ke posing camni? pandang lain arah?
EJ ngades dok order chicken grill set padahal dia dah kenyang...pastu dok paksa geng dia yang lain makan.
Love Bird...thank you sebab sama sama celebrate birthday yang ke 25 tahun kiter.
tapi biler tengok posing ni....terus compuse 50 kali...anniversary pasangan Love Bird fall in February jugak ke? Layann..
Yang penting...romantikus. Hot Banana pancake tu memang terbaek.
Pasangan The COCO. Hot Banana pancake jugak...modal romantikus.
Aikkkk...apsal masuk gambar makanan lak ni? Gambar pasangan remaja bersuap makanan mana? Memang takde...sebab photographer haus. Potong gaji.

Caesar Salad kat sini sedap.
Chicken grilled set.
Baked rice and cheese.

Gambar cake aku saje letak last...sebab nanti ada yang complaint kata terpaksa makan cake selepas tengok aku posted gambar cake...pastu berat naik blame aku lak kan kan kan. Yang musykilnya ...aku nak makan cake 2 minggu sekali pun tak tentu...tapi yang complaint tu makan cake 3 hari sekali. APAKAH? Lariiiiiiiiii
Birthday cake daddy
Birthday cake abah Nuar.

Rasanya dah lama tak ronggeng ramai ramai macam ni...masing masing kebzan...takpe...cuti coming soon...kiter ronggeng lagi. Aku feeling feeling nak pi holiday ala ala sponsor by Armani Exchange. Apakah??

3 comments:

hazel said...

basi pun basi la...janji ade posting special ni..hehhe bukan ape..highlight bezday ni yg ke 25 kan..next year 26 ye...no more 25th k..hehhehe

Liz Duan said...

HAppy belated abang nuar...aku muda ke dari si Nuar ni wahahahahaha

Fendi...dah berkati aku wish tak kuaseeeeeeee

Ejin said...

nampak romatik ajer couple2 nie ...nampak meriah, walaupun posting basi LOL