Friday, October 28, 2011

gambar tak lengkap ....

Tadi Liz whatsapp kata gambar "best buddies" kat blog rainbow aku tu tak lengkap sebab takde gambar Duan ...hehehehe duan kan sibuk tahap dewa masa aku gi kenduri ari tu, so memang takde tangkap gambar beramai2 ngan duan pun ...and yang ada muka duan pun tak best sebab fendu tangkap gambar tah apa2 ....so, to answer Liz punya soalan ...aku tepek gambar ini ...best buddies zaman dulu dulu ....

Duan - sebelum rambut beruban hehehehe

Gambar once upon a time kat Cardiff ...masa pergi nie, si Fendu takde pulak ....always tak complete tau ..masa gi Newcastle, si Ita takde ...masa ke Liverpool, aku plak yang tak ada ......so faham2 jer lah ...tak pernah lengkap ...kecuali yang ini jeng jeng jeng .....

 once upon a time zaman dinosour kat PD: ita pulak takde!

jadi aku nak ingat kan semua org, next time jumpa ramai ramai  WE MUST TAKE A PHOTO SAMA SAMA MASA SEMUA ORANG ADA NANTI .....

Tapi nak selit gak gambar aku ngan liz yang nie ...satu2 nya yang ada kat PC ...the rest ada kat lappy :-)

 zama muda remaja hahahahahaha

7 comments:

fendifid said...

Kuar dah gambar lama sumer...he he .muka memasing cam hudak sekolah.

Ejin said...

muka takde masalah LOL

Liz Duan said...

ejin kecik nya kau....

Liz Duan said...

gambar kat PD tu , mulut ejin tengah buat apa ?

fendifid said...

ejin tengah mengunyah. ita photographer masa tu.

Ejin said...

Hahahahaha yes, aku mengunyah, sambil pegangbtin jacob cream cracker and some junk food ...melampau nyer ...anak sapa tah tu lol

Ejin said...

Keding nya si fendi hahahahaha .....