Wednesday, October 19, 2011

Aku Sebutir Pasir...

Laju je aku tulis tajuk tu padahal posting ni takde kena mengena langsung...kah kah kah. Liz la punya pasal...posting meletops masa A Level. 2 thumbs up. Banyaknya memori nak di ingat...tak tahu mana satu nak recall. Too sweet yet too painful biler nak kait kait dengan banyak benda lain.

Tadi keluar dengan Fid...bagi alasan nak isi minyak kereta...LOL. Kalau tak bagi alasan yang boring boring nanti Ej nak ikut....he he he. Pergi ke Great Easten Mall...nak cari macaroon...tapi takde dah habis....Ej yang nak sangat macaroon ni.
Kat foyer mall tu ada deco and jual barangan halloween.
Biler macaroon takde terus masuk ke The Little penang. the milieu memang meletop....suka bangat.
I ordered cendol. Sedap mantap.
Cair di mulut...apakah?
I ordered nasi goreng thai. The chicken tu Satanem.
Fid with all time favourite Char Koay Teow.

Lepas dating dating tak sedar restaurant pun nak tutup dah. Lain kali aje dating dating lagi. Layannn.

My mind masih berlegar legar teringat ingat PPP...hu hu hu. Biler dengar lagu Hero Mariah carey lak....teringat ingat Uni.

2 comments:

Liz Duan said...

ya sungguh lari tajuk posting ni...suka noh lagu sebutir pasir tu ha..ha..ha..
anyway , aku jealous sungguh korang ni selalu dating...aku dgn duan tak pernah pun keluar berdua...sebeban bawak budak kecik ha..ha..ha..
aku kempunan tau tengok char koey teow tu...

fendifid said...

Sekali sekala kena la dating...tu je masa nak pampered diri sendiri and refresh otak...ha ha ha. Bawak Ej kang macam macam songel dia. LOL.