Sunday, October 30, 2011

Tun Dr Mahathir Mohamad & Tun Siti Hasmah

Tadi masa ke Pavilion...lepas makan...time ronda ronda...(fid masa ni dengan ex teacher dia kat J Co)...masa dok nak cari kerusi untuk bibik bagi susu kat Zara...aku nampak orang dok bergambar dengan Tun Dr Mahathir Mohamad & Tun Dr Siti Hasmah.

Ej tak perasan lagi masa tu sebab dok busy nak tolong bibik menyusukan Zara...aku tanya..."Misha...tengok tu"..."Nak tak bergambar?" Dia terus jerit...Nakkkkk. Aku pun terus pergi kat Tun and asked him...Tun...boleh bergambar dengan anak saya...Tun stop walking and terus berdiri untuk ready bergambar. I asked EJ to salam dulu. Then dapat la ambik gambar ni.

Seronok bangat Ej. Aku pun seronok gak...walaupun cuma bersalam aje.

Both Tun look so lovely and I was so honoured biler he put his hand on Ej's shoulder. Sungguh tak sangka.

I love both of them and doakan semoga both Tun sihat selalu and di panjangkan umur. I always feel Malaysia is lucky kerana Tun pernah jadi Perdana Menteri kita.

Masa tu pulak Handphone aku kehabisan battery...aku dah retard tak boleh nak whatApp kat adik beradik 30 smtg...tu yang sampai je kat umah terus load gambar ke FB and paksa semua orang tengok FB. kah kah kah. Sampai Ejin kata ipad kat tingkat atas pun aku suruh gi naik atas ambik Ipad. LOL.

Ej sungguh bertuah dapat bergambar dengan Mantan Perdana Menteri kita ni. She said...one of the best moment in her life. Syukur.

5 comments:

Ejin said...

cool pic! Sah sah a memorable encounter bg misha ...

Liz Duan said...

so coooolllll...ada pulak pakcik kat belakang menjengah....bersih aje nampak dia org kan...

hei lagi berapa jam nak ke Perth...retard

Ejin said...

jiwa and minda diorang dah lama kat Perth LOL

ake jeles tahap cipan nie :-(

33dda said...

Wah EJ syok nye... ngape ayahnye xambil sama malu ker??? selamat berlepas ke Perth

fendifid said...

Liz...that pakcik tu is one of the bodyguard kot.

33dda...rasa cam tak sopan pulak bagi Tun berdiri lama sangat kat situ. Lepas snap photo Ej...salam dan ucap terima kasih aje.