Saturday, October 22, 2011

bermula dengan makan, berakhir pun dengan makan

biler belek2 gambar, rupa nya ada lagi satu set gambar yang belum di blog kan ....hahahaha the final stop before aku balik Sarawak ...hahahahaha sesampai nya kat KL, fendi ajak makan ...aku kata takpe, sebab nak rushing ...aku takut Tasha dah letih sangat ....tapi Misha plak kata lapar ...so ingat McD drive thru ajer ...alih2 ntah camne, plan bertukar to Pizza Hut kat Jusco belakang rumah diorang .....

order lah pizza yang baru tu ...semua tak pernah rasa ....maka penuh expectation ......plus aku order gak dia punya dish yang ada ayam, spring roles and kentang ...

 Misha dah tak sabar nak makan, aku soh posing dulu LOL

close up ...khas untuk Fendi LOL




sementara kami dok tunggu order, si fendi menghilang ....rupanya dia gi beli tako tao sedap meletops untuk bagi aku rasa ...hahahaha so perihatin pada aku punya pemakanan ....kalau aku dok KL alamatnya gemuk gedempol lah aku hahahahahahahaha .........

teringin tako nie ....dah kruk kruk bunyi perut aku

muka cam excited kan nak makan pizza nie ...hahahaha we end up tak abis pun ...macam tak kena ngan tekak kami ...aku dok pulut fries and ayam tu ...and tako ....so, kureng pizza ...last2 ada half lagi tinggal ...kami minta waiter tu bungkuskan ...nak tapau le konon ...pastu memasing menonong kuar from kedai, terus ke parking ...dah on the way to KL Sentral baru teringat pizza yang konon nya nak ditapau tadi ...hehehehe nampa sangat tak bersungguh2 nak menapau .....hehehehehehehehe ....

4 comments:

fendifid said...

Aku yg x suka pizza rasa pizza yg ni lagi x leh masuk.

Ejin said...

Sama lah kiter ...i love pizza biasa biasa jer ...island supreme is the current fav ....yang nie memang tak leh masuk lah

Liz Duan said...

pizza hut masa zaman ppp aje okmasa tu tak de choice arkkkm?

Ejin said...

Dulu mana ada choice ...kiter asyik asyik super supreme, garlic bread, salad and mushroom soup ...itu ajer lol