Monday, October 31, 2011

Smart Readers Concert & Grad 2011

Semalam selepas concert & graduation, aku bawak Fid ke Kopitiam SukiYang aka Hai Peng kat Dataran Jelatek. Masa tu tengahari and Fid kehausan. On the way to school untuk drop barang barang kami singgah minum dulu. Aku masa tu dah ketat perut...so takde la order Nasi Dagang Special. Fid orderd bun meletops yang Ejin denotes as apam tu.
We ordered kopi ais and ice lemon tea. Kopi tetap mantap.
Pepagi kat dalam bilik persalinan...cikgu cikgu sibuk make upkan student and pakaikan aksesories.
Pening tengok ramai ramai ni.
Antara parents yang sampai awal...diroang nak chop meja depan stage.
Hadie & family.
Aku kan pembantu PA system...so I set in the PA room.
Alia...anak Hadie...5 years old.
Cutekan.
synchronisation bagus.
The whole class.
The graduation kids this year. Lega semua sudah selesai.

3 comments:

Ejin said...

Aku bukan kata apam ...aku kata pau kaya ...aiyooo memori daun pisang sungguh fendu nie

Ejin said...

Congrats to Fida and her team for the concert ...sure penat gilos nak organise tu ...btw, anak Hadie tu very comel!

Liz Duan said...

wow what an event...thumbs up to assistant PA system????????????????????????????????

ha..ha..ha...congrats Fid....