Tuesday, October 11, 2011

Pre-Kuantan trip

Nie kira prelude le yea ...the happenings before event sebenar LOL .....Like i said in the previous posting, aku decided to stay kat hotel ...sebab ingat ada masa nak shopping before dinner with my sister and her BF ....fend kata membazir ajer stay kat hotel kalau setakat nak tido and ajak aku stay kat rumah dia ..aku decline, bukan sebab tak sudi tapi sebab nak joli LOL ....alih2 change of plan ...adik aku kata easier to meet in Shah Alam ..sebab ak sampai LCCT kol 4.30 petang ..so, terus ambik taxi to shah alam ...jumpa adik aku, and then terus drive ke One Utama ...motip nyaaaa????? nak dinner kat CHILIS ..hahahaha ....dah meroyan selama nie tengok gambar ribs LOL

sampai sana tak lama tunggu coz Willie, bf adik aku , dah book kan table ....tak tau nak order ngkoooo ...too hungry at that point and rasa cam semua sedap ....last2 aku order combo ribs and chicken .....a huge portion ...susah nak abiskan sorang2 ....

a combo of ribs and monterey chicken...with sides of corn on cob, black beans and rice ...

yang nie pun sedap ...chicken with portobello mushroom

mula2 rasa heavenly ...last2 rasa muak LOL ...plan nak makan dessert yang chocolate volcano pun tak jadi coz too full ....

my sister yang dah kurusssss ...

gambar guna iPhone adik aku ....saja nak tunjuk kakak dia melantak le tuh! masa nie dia nak add kat FB tapi aku kata jgn tag kata aku kat KL, in case Liz nampak ....kang tak surprise LOL sampai macam tu tahap nak jaga surprise plan ...

Pas dinner, jalan jalan sat kat OU ....checking out accessories for my iPad 2 ....tapi tak beli sebab mood shopping takde ...after that my sister terus antar gi hotel ....dah plan ngan fendi, dia kata be ready by 8am ...so pas siap2 tu terus tido dalam kekenyangan ...

6 comments:

fendifid said...

Ribs combo tu memang tak kan habis sorang makan...selalunya 2 main dish tu shared among three people.

Liz Duan said...

yelah mmg kena share share

Ejin said...

puas ati dapat ribs lol ....cuma kempunan nasi dagang aje ....

fendifid said...

Liz...Ejin tak share...Apakah?

Ejin said...

Weiiiiii ...mulut longkang! Aku share ngan adik aku laaaaaaa

fendifid said...

Kah Kah Kah