Friday, October 28, 2011

Feeling feeling Kuantan

Tadi lepas EJ finished her guitar class I took her to Tutti Frutti...memang dah lama dia dok nyanyi nak ice cream yogurt ni. Mahal ya amat. Rasa Ok la..boleh la layan. Ej kan fav dia ice cream....sedap aje la pada dia.
Ada tv besar dok pasang video klips...layannnn.
Sebab sejuk pastu makan ice cream orang lain suka duduk kat luar. Ej je sibuk nak duduk kat sofa ni. Sebab nak ambik gambar punya pasal...and takde orang lain...aku ok kan aje.

Lepas tu ingat nak ke Barbarillos...try makan kat situ sekali masa lalu cam tak sesuai nak dinner bawak EJ kat situ...kami lalu aje...pastu memasing dok fikir nak makan kat mana. Sekali aku suggest tempat ni...sumer ok aje...ikut boss. Jom layannn.


Punya la lama restoran Amy Search ni di buka...selalu aku lalu aje...tak masuk pun. Hari ni tergerak lak hati nak try.
Ej dah dinner kat umah...sebab itu syarat kalau nak ke tutti Frutti.
Sudah makin berisi...tapi tetap hensem kan kan kan. Lariiii.
Haaaaaa...tu dia signature dish kat sini yang famous tu. Masa ni la aku post kat FB "feeling feeling Kuantan". Fid lak masa sedap layan ketam ni...dok kata...teringat kat Ejin...bersungguh dia makan ketam hari tu. Apakah?
Dua beranak ni tak pandang yang lain dah...kusyuk makan ketam aje. Sedap bangat. Isi pun banyak ketam ni. Ej kan main happy lagi...sebab dia ingat nak makan ketam telur asin kena gi Kuantan baru boleh makan. Biler tahu kat sini ada...dia kata boleh la datang selalu...pengsan aku dengar.
Taraaaaa....sedap meletopss... kenapa la dari dulu aku tak try makan kat sini? ish ish ish
Lala masak kam heong.
Sizling tofu.

Ok la makan kat sini...sedap. Boleh repeat di lain kali. Jom jom jom. Sape nak ikut?

3 comments:

Liz Duan said...

feelingsssssssssssss....sedap nampak semua..
Tutti fruity our fav---

Ejin said...

Ketammmmmmmmmm ......sedap nya ketammmmmmm

fendifid said...

kah kah kah