Tuesday, October 25, 2011

Pre-Soppink


Semalam after work Fid dok pujuk aku drivekan dia ke KLCC untuk beli barang. Pastu aku ingatkan kejap aje...pi berdua je...sekali EJ masuk bilik dok cakap nak ikut and bawak Zara sekali. Layannn.

Sebab week days and malam...so parking senang je dapat dekat dengan escalator. Pastu once masuk ke dalam...terus nampak Auntie's Anne...Ej dah nyanyi nak pretzel tu...siap extra caramel. Pastu EJ suggested pi makan dinner dulu. Aku dah nak naik angin dah...sebab masa kat rumah dia tak nak makan...pastu tujuan ke KLCC tak selesai dia dah sibuk nak makan. Kedai kan semua tutup kol 9.30pm. Songel betullll...sibuk nak ikut pastu nak songel. Aku suruh Fid pi cari barang dia dulu while aku and Zara dok tunggu Ej makan pretzel dia. Lepas tu terus join Fid mensopping. Sempat gak usha usha handbag kat coach and burberry...apakah?

Zara suka kena tolak dalam stroller tu...harap harap sampai bila bila la dia suka duduk dalam stroller tu.
Suka dia tengok benda warna warni. Lepas dah selesai sopping...kami ke Ben's...sib baik close at 11 pm.
Masa mula sampai ke Ben's Zara dok tidur...tapi agaknya lampu spotlight tu terang dan panas...dia terjaga right before makanan sampai. Ingatkan kena take turn makan...tapi elok pulak dia diam je...kami pun makan la dengan amannya.
Ej dengan wild mushroom soup. Memang terbaek...kalau mushroom soup kat sini.
Sebelum santapan bermula....posing dulu.
Nampak menarik kan mushroom soup tu. Kami duduk kat area sofa...so lampu ala ala romantikus...snap gambar pun gelap aje. DSLR tak bawak...semua snap guna BB je.
Makanan ruji aku...Caesar Salad...siap pesan kat waiter tu kata tak nak anchovy...diorang letak anchovy yang imported tu...besar besar...pastu baunya sungguhlah aku surrender. Grilled Chicken tu kena ordered add on...tambah RM6. Tapi banyak dan sedap.
Favourite Fid and I...mexican tortilla wrappo. Inti dia meletops...sampai hari ni aku takleh nak agak apa benda inti dia selain grilled chicken tu...rasanya sedap sehingga menjilat jari. Wajib di cuba ye kalau korang ke sini. Ben's ni pun in wish list Ejin for JJCM nanti. Next year punya plan...ok...kita plan baek punya.

4 comments:

Liz Duan said...

afi hari tu geram tak dpt caesar salad...abah dia suh habis kan dulu main course...by then dah kenyang...Korang soppink apa lagi nak gi Perth tu

Ejin said...

ntah nya ...nak gi Perth tapi sebelum pi sopink sakan ....

comel gambar Misha and Tasha ...

fendifid said...

Soalan soppink tu nko tujukan kat Fid, EJ and Zara...ha ha ha.

Aku dah tersuka pulak caesar salad ni...cam sedap je.

Ejin said...

hehehehe so soh fid jawap kat sini ...lol kesian tasha pun kena tempias :-)