Sunday, October 2, 2011

Saturday yang full.

Today was a long and joyful day for me. Lunch hour I went to my fren's place kat 20tree Bukit Melawati for a pot luck. Aku bawak roti jala. Tempat tu very cun and mahal mahal harga rumah kat situ. Semi D and bungalow yang sedang dalam pembinaan harga dalam 2.5-3.5 million. My fren beli condo 3+1 room harga nearly 1 million. Pengsannn. Malangnya gambar sumer dalam BB pastu aku try to dload tak leh...so tak dapat la aku nak jaja bagi korang tengok.
Petang aroung 3pm we went to Hulu Langat umah my brother...dia buat makan makan sempena dapat pingat PJK from Sultan Perlis.

Tak semua family members aku yang dapat hadir...tapi meriah lah jugak.
Masa ni ada yang tak datang lagi.
Dayana yang 20days old nyenyak je tidor dalam bilik. Zara je yang kejap tidur...bangun...tidur balik bangun.
Shafique abang Dayana punya birthday. Beli cake yang perhiasan ada kereta sebab Shafique minat kereta.
My brother ordered nasi kerabu, nasi dagang dan bihun. Ordered untuk 20 orang...tapi banyak la pulak orang tu bagi...pemurah betul dia...semoga bisnes dia success. Yang roti jala dan kari ayam tu aku yang bawak. Dah terlanjur order roti jala for the pot luck...aku saje order lebih...untuk bawak ke rumah abang aku.
Ber ia ia Shafique meniup lilin.
Potong cake....masa ni memasing dah nak balik...potong cake cepat cepat pastu beransur pulang. Balik umah dapat rehat sekejap aje...pastu aku bersiap gi dinner dengan kawan. Member open table.
We went to Kunang Kunang kat sebalah MRR2 area gombak. Kat restoran ni ada live band...syok jugak makan sambil layan band. Tapi nyamuk bermaharaja lela kat tempat ni...jangan la pakai sexy sexy datang sini kan...memang cari pasal. Midnite baru kami bersurai. Balik dengan kekenyangan dan kepenatan.

3 comments:

Liz Duan said...

gembira punya agenda...makan and makan

Ejin said...

dan makan...dan makan ..dan makan lagi LOL ....

fendifid said...

Ye la...seharian makan makan dan makan.