Tuesday, December 13, 2011

angan angan salam menggapai impian.




Untuk posting ni aku tak terfikir tajuk lain kecuali tajuk di atas tu. Finally...angan angan akan menjadi kenyataan. After 16 long years abang ngah akan balik kampung. Sila la adik beradik menjeles.

Baru tadi secretary email my e ticket untuk balik ke kampung LONDON. Yes...London. Abang ngah akan ke sana atas urusan kerja so I will be going alone. Hopefully lepas ni biler Zara besar sikit Abang ngah berpwluang nak balik kampung satu family.

Not so much pergi melancong...I will be working day and nite sebab banyak benda kena settlekan. But I will try my best to do the below.

1. Gi makan kebab kebab dan kebab 5 kali.
2. Layan fish and chips...sambil feeling feeling zaman student.
3. Gi oxford street shopping dan shopping.
4. Jumpa kawan yg kerja kat london
5. Ambik photo menanah mata khas untuk korng semua.

Yg paling nostalgia...abang ngah akn pakai boot yg masa student 16 tahun dulu sebab abang ngah xde boot lain. Jacket pun abg ngah takde...so I plan nak beli 1 kat sana nanti.

Dah banyak trip abang ngah pergi...tapi trip ni rasa debaran dan excited macam dulu masa nak fly tahun 1993. Walaupun sedih family x dapat ikut...demi tugas...kena la kuatkan semangat.

Ok...tu je nak announce. Sila menjeles...ok.

13 comments:

Liz Duan said...

seriously??????????????????

akhirnya fendi...am so happy for u...

Ejin said...

hehehehe no wonder meroyan selama nie ...tercapai impian balik kampung :-)

fendifid said...

Ada training plus kerja. Tak sangka dapat chance balik kampung. Korang nak pesan apa kat datuk nenek mat salleh korang?

Ejin said...

kirim salam peluk cium jer dah lah ...tok nenek aku kat Newcastle ...yang kat London sedara jauh jer ..bau bau bacang gitu :-)

Liz Duan said...

tolong jengah sedara mara kat seven sisters.....tell them the eight sisters will visit them ...one fine day

Eat said...

Fendi, tak nak pi jenguk tok nenek aku kat kampung Liverpool ke?

Aku paling jeles bab fish n chips plus vinegar yg sedap.. wallah! jeles nih!!!

fendifid said...

Aku cover london aje. Xde ongkos nak g luar london.

Fish and chips tu aku tunjuk gambar je la. Nak tapau balik xleh kan kan kan.

Liz Duan said...

yes vinegar......n kebab....ammmmmmaaaahhhhhh

Ejin said...

aku nak cheese and onion pastry from Greggs LOL ...salah satu makanan ruji aku dulu :-) and jam doughnut!

fendifid said...

Gemuk la aku kalau nak tolong korang makan semua food food idaman kalbu memasing. Lol.

Ejin said...

Macam le ngko tu tak sedia kala gemuk lol ...and please makan kan cream brulee and bread & butter pudding untuk aku jugak ...aiyoooo byk nyer food fav aku ...

Liz Duan said...

yes...greggs...cheese n onion....
duan suka jam doughnut

EJ misha effida said...

Hi everyone...dont forget to visit my blog --- mishaeffidajeslina.blogspot.com.

happy reading.