Tuesday, December 27, 2011

Jalan jalan di Berjaya Times Square

Semalam plan nak jalan jalan ke KL. Pastu tak tahu nak kemana. Muak pulak dengan KLCC dan Pavilion. Aku suka nak ke Sunway Pyramid tapi biler pikir yang Ej sibuk nanti nyanyi nak main ice skating malas aku nak ke sana. So happen fid perlu ke Digi centre untuk terminate broadband dia...kami ke Berjaya Time Square.
 Lepas selesai urusan di Digi tu...terus ke Sweat Chat...dah lama tak makan kat sini.
 Orang punya la ramai...so posing posing dulu sementara tunggu makanan. Sempat jugak la aku bawak Zara pusing pusing guna stroller dia. Excited Zara masa jalan jalan tengok ramainya manusia sepet cam dia. LOL.
 Aku sebelum ke sini dah siap gi breakfast nasi lemak sotong. So aku tak lapar sangat...order la tau fu fa longan dan kelapa laut. Sedap mantap.
 Baked pasta. Antara menu yang sedap dan patut di cuba kat sini.
 Bibik makan speggetti with black pepper chicken. Hebat ke tak hebat? Pastu perasan tak signature food kat Sweat Chat ni takde gambar dia. Lepas aku bayar semua baru perasan aku tak order pancake durian. Padahal Ej awal awal dah mintak. Aku kata dessert order later. Lepas dah bayar baru order. Masa EJ layan pancake durian tu aku bawak Zara pusing pusing kat situ sebab dia suka bangat tengok orang ramai.
 Lepas dah kenyang...pusing pusing tanpa arah tujuan. Yang pasti...tempat ni sejibik cam low yat plaza. Kedai kedai yang ada kat sini pun bukan taste LizDuan. Apakah? Benda yang kami beli pun tali untuk gantung handphone Ej je. Yang paling tak sangka...ada lak kedai sebesar meja makan 6 orang tu buat bisnes repair baju (tetiba lak otak karat ni tak leh pikir ejaan "o - ter" baju. Camna tu?
 Sementara EJ layan main games kat tempat games...aku fid and Zara jalan jalan tengok indoor theme park. Ej dok nyanyi nak masuk...aku kata...dapat UPSR 5 A aku belanja dia dengan 3 orang kawan dia yang dapat 5A jugak masuk sini. Entah jadi ke tak motivation kat dia. We will see.
 Patutnya Ej yang nak posing kat sini...tapi tak sampai la pulak dia. Terpaksa la daddynya took over. Layannn.
 Masa ni memasing dah sibuk nak balik. Ej je yang sibuk nak pusing pusing lagi kat situ.
 Sebelum balik singgah VIVO sebab aku dah lapar bangat.
 Order chicken wings dengan pizza aje.
Sedap meletops. Macam macam ada....italian pizza. Wajib korang cuba kalau jumpa VIVO pizza ni. Satanemmm.

6 comments:

Liz Duan said...

Tasha ni makin putih aku tengok...times square tu aku pergi seklai terus tak kuasee pandang...anne ada cite best tempat main tu...tak pergi lagi...malas noh aku nak menunggu budak budak and dok risau takut accident ke apa dlm tu

Liz Duan said...

comel noh muka kau kat star wars tu..ha..ha..

Liz Duan said...

ohh...bibik hebat noh...adoii satu satu aku ni nak menjawap soalan kau....
ALTER okays...buka O--TER...gilo kah..kah..kah...

fendifid said...

Tasha putih ikut daddy dia kot. LOL.
Tapi daddy dia cam mat salleh...dia cam ah moi. camne tu?

tetiba alter tak menjengah fikiran. ha ha ha

Ejin said...

Sweet tasha ....amoi betol rupa ....bibik makan speg? Hahaha bibik liz McD pun tak makan ....that pizza looks tempting ...

. said...

cari makan kt times square.. terjumpa blog ni..
tinggalkan jejak kt sini.. :)