Friday, September 19, 2008

Takde lecture this week....


Last Wednesday, aku and my collegue Haslina took our students for a trip to State Planning office. Yang seronoknya, kami tak ngajar and dapat jalan2 keluar dari uni...which is a bonus indeed. Students pun suka sebab keluar dari universiti...alah, kita dulu pun kan, bila ada trip aje, sure seronok sakan. Tak kira le trip boring pun takpe, janji keluar and tak dengar lecture. In this case, they dont have to listen to a 3-hour lecture yang start kol 8 pagi...

yang tak seronoknya, aku kena bangun awal sebab janji tunggu kat uni by 7.30am. As usual, tak semua sampai on time....the trip itself was enligthening for me - banyak info baru aku dapat, and these info aku boleh pakai for my research as well as other courses yang aku ajar. The students tu aku tak tau le plak, some of them pay attention masa officer tu bagi presentation, but some tu memang nampak tak concentrate. Yang tido pun ada! Tapi aku impress gak masa abis presentation, ramai gak yang involve dalam soal-jawab. Aku impress sebab budak yang selama ni senyap dalam kelas pun aktif menanya soalan! Tak malu lecturer dia :-)

Gambar tu was taken masa kami tunggu bus ambik kami after the visit. Nampak tua tak student aku? Ke aku nampak muda? hahahaha

6 comments:

Liz Duan said...

your student nampak cool...stylo jugak ...budak2 sekarang ye...
cikgu apasal kecik sgt ni?

fendifid said...

mana student yang cun cun?

Ejin said...

aku yang paling cun sebab tu tak letak gambar lain!

kecik? Nak buat cam mana, student2 aku tu yang terover besar...

Eat said...

Bukan kau nampak muda.. more of kau nampak agak kurang tinggi..

fendifid said...

amboi eat...look who's talking.

Ejin said...

sedap mulut eat ngata aku yea ... nanti ngko!