Thursday, August 28, 2008

Edinburgh Zoo


I love going to Edinburgh Zoo sebab ada penguin and polar bear. If i recalled correctly, the polar bear was called Mercedes! Tapi polar bear nie pemalas, asyik tido je masa both times i went there. Sebab perut boyot and baru lepas makan kot...which (hehehehe revenge time!) reminded me of Fendu ...and bila gambar atas batu cam gini remind me of gambar Fendu posing atas batu semalam ...hehehehe





And these are my favourite photos ....me and the penguins! Tapi bau nya macam pi pasar ikan...



















Pandai kan penguins nie marching....pity I didn't take any photos of them marching round the zoo. Masa tu dah kebuluran, so aku rather makan than tangkap gambar penguins berbaris ala askar ....now baru menyesal tak tangkap gambar!

4 comments:

fendifid said...

kurusnya bear? solid and macho?

Ejin said...

kah kah kah itu pandangan ngko...kak long, eat...what do you guys think???

Liz Duan said...

betul lah sama...putih dah tentu...perut tu yang sepesen hee..he..

Ejin said...

exactly what I thought bila nampak gambar nie dalam album ari tu! plus posing atas batu ...