Tuesday, January 20, 2009

Bandung: Gambar keberangkatan & ketibaan

Laaaaaa Liz beat me to it. Aku nak buat posting semalam tapi computer buat hal....takpe lah ...

Yes, macam kak long kata, akhirnya kami ke Bandung jua ...selepas 8 bulan menunggu dengan penuh kesabaran dan ketekunan, setelah berpuluh2 website di browse utk cari hotel, apartment, tempat makan, tempat shopping etc....so, pagi 14hb kami berangkat. Aku ikut keluarga Fendu's and meet Lizdu and family di LCCT....by the way, takde drama airmata ok. This pic were taken before taking off to Bandung....anak2 liz pun malu2 lagi masa nie...sure tertanya2 sapa aunty yang cakap tak henti2 tu kah kah kah... itu tak cukup korum tu, kalau Eat ada sure meriah giler!



And inilah muka2 fresh baru tiba di Bandung....kat depan Bandara Angkasa Hussein Sastranegara (nama airport dia kan?)...anyway, aku terkezut badak tengok airportnya....giler kecik and everything (well, almost everything) is done manually ...takde conveyor belt utk beg, ambik gitu2 aje with all the other fellow passengers mengerumuni that area like semut jumpa gula...and the space is so small. FYI, beg aku antara yang terawal keluar ...



Surprisingly ini aje gambar kat airport yang aku ada ...agaknya masa nie dah terlalu hepi sangat dah sampai Bandung...and dah kedengaran panggilan Paris Van Java ...

6 comments:

Ejin said...

ehhhh my posting keluar before Liz punya posting ...hehehehe guess I bet her to it after all

fendifid said...

Nko buat tajuk je...kira dah chop la tu. Sib baik nko ada...significant la sikit gambor gambornya. Nak harap EJ...asyiklah gambar muka orang. Parents dia pulak gambar makan jek...layan.

Ejin said...

hehehehe ...more gambar makan akan ditunjukkan nanti hehehehe

Eat said...

ejin.. kau ni maskot ke hapa? sbb asyik2 muka kau je yg di postingkan? hehehehe

fendifid said...

dah dia yang bawa camera paling canggih. muka dia je la.

Ejin said...

mane nye muka aku aje...muka yang lain pun ada apa ...