Tuesday, January 6, 2009

Christmas 2008

I know it is already New Year ...tapi nak jugak masukkan posting christmas kat sini ...better late than never (ehhhhh eat punya posting raya sampai la nie takde kan???)

Our Christmas was a muted affair sebab my parents were busy dengan preparation Gawai kat kampung. In fact after our Christmas lunch, my parents terus bertolak ke kampung ...while my sister, my nephew and I stayed back in Kuching, waiting for my brother who came back on 26th. As with any other christmases, budak2 yang seronok...yang dah tua (???) tu it is just like any other day ...my nephew, Airell, dapat a lot of presents! Hadiah-hadiah dia aje dah melonggok kat bawah tree kitorang, itu belum tambah yang my brother bawak from KL ...one thing for sure, we did miss my other nephew, Alistair, and his mum who couldn't join us here ...

and ...aku baru perasan aku takde banyak gambar masa christmas! This one was taken masa my uncle (in white shirt) datang visit us for christmas carrolling ...Airell's first carrolling!

4 comments:

fendifid said...

kenapa your nephew and sister in law takde? Your sister in law ada something going on ke due to you forgot to donate "something" ke?

Liz Duan said...

kang sis in law bace blog ni ...cam no?
aku tak paham ape maksud kau lah fend

Liz Duan said...

anyway , just nak cite kat KL kan christmas trees kat mall semua VASS kan? the one kat Kuantan mall punya lawak boleh gelak berguling kalau korang tengok...entah mane punya designer tak bertauliah hias...aku hias kot baik sikit....aku tgk kat the curve...VASS betul meletop!

Ejin said...

my sis in law dah tak ada cuti lah ...but she will be coming here in Feb. No, she IS NOT pregnant fend...