Tuesday, February 24, 2009

Police itu "sesuatu"

Hari ni Ej siapkan homework dia kat Sekolah sebab nak freekan malam ni sebab dah janji dgn mommy dia nak pi carikan aku "sesuatu". Aku pun pura pura lah kan buat buat tak faham...nanti tak surprise pulak. Sampai je kat KLCC...terus nyanyi nak famous amos. Masa lalu kat Aunties Anne nampak pulak chocolate stick. Terus beli and lepak makan jap. Lepas tu kami mulakan operasi mencari "sesuatu".



Puas kami tawaf Klcc tu...cari apa yang berkenan...akhirnya dapat jugak. Bersungguh sungguh fid and ej nak carikan aku "sesuatu". Actually Ej did asked me 2 weeks back what I want for my 29th besday present tahun ni. I said CamXX. Fid kata not this year. Kira yang ni 2nd choice la and they both approved my request. He he he...yang pasti bukan seperti yang aku kelentong kak long...kah kah kah...fid kata tak mampu nak buat camnokan kak long kan...pujangga pun pernah berkata kata...angan angan itu salam menggapai impian...kira aku berangan lah tu...tapi aku seronok bangat sebab dapat present and dapat kelentong kak long sekali lagi. Larikkkssssss.

Lepas fid bayo, terus pi Food Court sebab Ej wanted McD. Dia dok nyanyi nak Tomy Romas tapi takde kat sini. Tunggu next month la Mama Ejin dia belanja..kan kan kan. Pastu she took revenged, Ingat tak aku paksa dia makan laksa kat Taman Tasik Titiwangsa? Aku ordered fettucine cabonara and she ordered bubur McD. Dia nampak cabonara tu lagi sedap...terus dia insist mintak tukar and paksa aku makan bubur tu. Balas dendam la tu. Terpaksala aku beralahkan...lagi pun dah separuh kenyang dapat hadiah sambil sms kelentong kak long. Tapi cabonara kat rainforest tu lagi lah sangat sangat kesedapannya. Tak sabar lak nak claim kak long dgn eat belanja...biler yek? Janji tetap janji. he he he




After dinner, terus bertolak balik. Tomorrowkan kerja and Ej ada Tunas Puteri esok. First time and she is so excited. Both Fid and Ej pun were sleepy and masuk je kereta terus EJ jadi model ambik photo besday present daddy dia. Pastu terlelap terus memasing sampai umah. Thank you love, thank you Ej for the present...I love you both. Sesuatu itu ada lah brand "police". Aku tak kisah pun sebenarnya brand apa sebab masa pilih tu asalkan sesuai, selesa and harga berpatutan.

7 comments:

Ejin said...

Buang karan betul ngko nie...aku punya le tunggu for this posting to come out so that aku tau apa ngko dapat!

By the way...elllooooo ...29 umur ngko???? nama blog pun 30-something angah woiiii

fendifid said...

kah kah kah...saje buat gempak.
aku kan sentiasa muda.

Liz Duan said...

kau naik camry pancit lah..mengada betul

fendifid said...

Paling aku tak tahan nak gelak biler dok pikir proposal kak long suruh fid buat posting "hasil hadiah dari ku"...lawak tul.

Ejin said...

hehehe camry hitam kena tunggu 3 weeks ...kalau color lain boleh dapat dalam seminggu ....mcm tu ke bunyi sms dia kak long???

Liz Duan said...

ye lah...naik tocang dia punya menipu and that posting from fid "hasil hadiah dari ku" is still on....

Eat said...

kah kah kah!! Kak Long tertipu lagi..