Tuesday, October 7, 2008

Reunion di Sunway Part 3: who is Bruno Manser


Like Angah citer, two memorable thing spiced up the reunion. Eat, yang memang selamba giler tu, dengan selamba nya "meraba" orang masa nak tangkap gambor! Tak tau le apahal minah tu ...but the gambar jadi tak cun sebab banyak gelak! Kak Long, tolong nasihat sikit si eat...

and second event was really funny. Ntah cammana we were talking about my trip to kawasan ulu and kawasan Penan..maka, Wan pun tanya le ada tak jumpa Bruno Manser. I pun jawaple ...but, dalam dok bercerita tu, aku tak perasan pun yang Fend and Eat terpinga2 dengar kami sembang ...belum sempat habis cerita, tetiba dua2 tanya (serentak plak tu!) "siapa tu Bruno Manser?" ...sambil gelak bagai nak rak ....hampeh betul lah kekawan aku nie...Liz, ngko tau tak sapa mat Manser nie? It was really funny...you have to be there to tengok reaksi muka diorang! At least Fid tak gelak giler cam diorang ....


Nie plak gambar dua budak ceria, who are becoming fast friends!




















Tengoklah kat background - Fid pun sibuk tangkap gambor ...

7 comments:

Liz Duan said...

i am clueless...who si bruno manser? aku ingat chocolate ape kau cite dulu...

fendifid said...

kah kah kah...kalau nko ada masa tu boleh join kami terpinga-pinga.
aku tanya APA TU? not SIAPA TU?
Kronik.

Liz Duan said...

Jawapan nya ape???? aku bayang macam bruto dlm popeye je kalau tak chocolate yg ejin mentioned dulu

Eat said...

Fuh!! fendu, kita ni masih normal jugak rupanye... Liz pun tak tau apa kebendenye Bruno Manser tu..

Hanya Ejin aje yg boleh btau apa tu Bruno Manser...
kah!! kah!! kah!!

Ejin said...

bila plak aku citer pasal chocolate nie? pasal gambir aku ingat le...

Liz Duan said...

so what is bruno manser?

Ejin said...

tanya Wan ...dia yang bukak cerita tu ...hehehehe