Tuesday, April 16, 2013

Word games

If you guys really know me then you know how i love word games...back then i was so into scrabbles..berkotak kotak actually akak dah beli...kang hilang few tiles tu beli lagi...try to instill the interest in the boys...but i failed! sudah failed! They would prefer monopoly than scrabbles..if we are talking about board game alone lah..i dont like monopoly..leceh lah...dari dulu lagi tak berapa nak minat..

so ok back to my word games...one of the main feature of smart phone taht i love most is the availability of FREE word games..lagi best dgn my note dgn besar nya..perghhh shiokkk

I started off with Lexathon..



then Dropwords..


Wordtwist..







Wordroid..Wordsearch...segala macam lah..
main sampai bosan hanyar...

Then my dear sister Darling yg actually sharing my obsession...budak ni sorang suka aje yg mana aku suka tu...tiru betul lah...asked me to download Word with Friends --


this is actually the real virtual scrabble...best sangat and you can play with friends...We were so hooked with this for 2 months or so ..
Then one fine day she asked me to download Scramble with Friends pulak...


ni lagi awesome...within 2 min you have to search as many words...senang sikit and cepat ..yg Word with friends tu berkurun jugak nak habis kan satu satu match...

if you guys want to play match with me ...my user name is LizDuan--invite me for a game ok--i would love to accept invitations anytime :) -- I am so pethatic that I actually look for someone to play with in the net...ha..ha..dapat sorang ni...terror bapaks...i think he is a computer lah bukan manusia..tengok kalau one day i match his score then mungkinlah dia manusia ha..ha..ha..
Ejin pun dah join as Gina Garai....Fendi ...words games is way too heavy for him..Duan org suh download buat bodoh aje....ha..ha..ha..
Addicted sangat  main ni...jom lah down load ..it is free anyway!

3 comments:

Ejin said...

hahahah oiii siap letak nama penuh aku tu! Jari ku yang gebu ini sangat susah nak cepat lol ...plus S3 is small lah ....tapi am hooked jugak ..aritu just select to play randomly with sapa2 ..ada lah minah nie layan aku ...mula2 dok kalah ...last2 biler menang dia messaged kata well done, you have improved a lot hahaha ...aku tak tau pun dia nie sapa ...but she is playing the game with me setiap hari :-)

Ejin said...

fend and Along main word game macam nie??? It is like menunggu bulan jatuh ke riba hahaha ...

fendifid said...

Dulu aku suka monopoly, now dah xde patience for benda benda ni la. Aku kan sibuk sangat hari hari banyak benda nak buat. Posting pun x terbuat buat dah.