Wednesday, June 10, 2009

Lepak kat Jusco Bukit Indah

5 minutes drive dari umah Abang aku ada Jusco Bukit Indah. Jusco ni besar sangat. Kalau nak banding dengan Jusco Setiawangsa. Jusco ni 4 or 5 times bigger. EJ made comment kat cousin dia she wish Jusco ni boleh tukar tempat dengan Jusco Setiawangsa tu. Jusco ni ada 3 tingkat. Kedai makan pun banyak. Mula mula sampai pi round cari kasut. Akhirnya aku dapat jugak beli kasut. Dah 2 weeks dok round Isetan la, metrojaya la, alamanda sume tak jumpa. Kalau ada yang berkenan pun saiz takde. Lepas beli kasut je the kids dok nyanyi nak main games.
Farah yang happy dapat masuk playground. Dia dengan Ej je layan tempat ni.Faiz yang perasan dah besau tak sesuai main kat playground ni duduk je sambil mata dok pandang abang abang dia main games kat luar playground ni. Akhirnya aku suruh dia keluar and join his brothers main games. baru muka ceria sikit.

Ej dok layan Farah.
Muka happy habis.

Ni la games yang baru sesuai dengan jiwa Faiz. he he he

Farah pun nak join abang abang dia main racing cars.

Ej main football games dengan Faiz.

Lepas lepak main games je dapat call suruh balik untuk ke Danga Bay. Banyak lagi kedai tak cover.

4 comments:

Liz Duan said...

kau ni segala macam jusco kau sampai ye fend

Mard said...

jusco melaka yg baru siap nnt, kau reiki la...hehehe

fendifid said...

hari tu lalu je...tak sempat nak singgah...aku tunggu kad jemputan mard la....larikkkkk

Mard said...

yg kau lalu, jusco lama... jusco baru, still under construction...

tak payah tunggu jemputan...
kau datang je melaka, aku sambut.
;-p