Friday, June 19, 2009

MasWings Flights: aisle or window seat?

Akhirnya aku buat posting ...aku sibuk tahap cipan, tapi since kak long sms request aku buat posting pasal gambar yang aku mms kat dia tadi, aku pun terharu ...dan meluangkan masaku yang begitu terhad ni utk update blog suram muram nie (aku petik ayat angah dalam tajuk emel chat ari nie!) ...kah kah kah ...ayat dramatic!


Aku dah sampai Kuching nie, after 3 days in Sibu ...ada le kerja sket ..but that will be covered in another series (jgn mare!) of posting nanti...nie nak citer pasal flight tadi je ...aku kan diva...dah biasa sgt biler pi UK naik kapalterbang besau bagak tu kan, and biler pi kl je ...kira once a month punya trip..naik Boeing plak...kali nie aku naik le MasWing flight using kapalterbang Fokker ...not the first time le ...aritu pernah naik sekali ...but dah lupa how sempit it was ...masa check in- dengan gaya diva aku kata aku nak either aisle seat or window seat, tak mau seat tengah2 hahaha ...patut le pompuan yang check in kan aku tu muka blur ..rupanyer bila masuk dalam baru kapalterbang baru aku realised yang tak de pun wujud seat tengah2 tu ...ada dua seat aje blah kiri and dua seat blah kanan...duh!!!! kira aisle or window aje le ...kah kah kah malu akak ....


Nie le gambor kapal terbang exotic yang menerbangkan aku ke Kuching tadi...

Kecik!!!!! Seriau wooooo ....kak long siap sms suruh mengucap ...cheeehhhh ....menakutkan aku aje!

nie plak view from my seat! Lagi aku seriau ......


Nie lapangan terbang Sibu ...dalam departure lounge ...kira satu section nie aje...with 4 gates je...kat sini tak de scenes org rushing2 ..sume cam relaxs je! As if masalah tinggal flight tak wujud hehehehe ....


ok, nie je yang sempat dikhabarkan .. ...till the next posting!

6 comments:

Mard said...

penah naik fokker... zaman pelangi air. masa plane naik & turun... bergegau abis...

jantung pun bergegau sama...

fendifid said...

Aku pernah sekali from Pekan Baru Sumatera to Subang. Memang seriau. Bising sampai nak cakap dengan orang sebelah pun terpaksa menjerit. Pastu masa trip Europe kat German diorang ada session naik flight yang lagi kecik. Muat 6 orang je. Aku je sorang tak naik. Serammmm.

Ejin said...

ohhhh takut kan ...tapi kawan aku ckp tu belum yang kecik pun ..Twin Otter plane lagi kecik..kalau pi Mukah or Lawas naik Twin Otter ...masa check in, manusia pun kena timbang coz they want to know the total weight of passenger and barang!

Liz Duan said...

wah...kena timbang passenger???i bet ejin tersengget sengget mulut naik scale he..he..he

Mard said...

hohoho...if i naik, senget sebelah kot

Ejin said...

kalau twin otter je kena timbang ...yang nie ok ...cuma seat very the sempit!