Sunday, June 28, 2009

Aku lagi GERAM!!!!

kalau fendu geram sebab takleh nak enjoy makan ..aku lak geram sebab takleh laundry kan baju2 aku ...ada washing machine tapi semua kena cuci tangan ...the reason - i saw a BIG, FAT RAT sitting inside wahing machine di kala aku nak masukkan baju2 aku tadi ..apa lagi melompat le akak dan kuar lah jeritan macho ala pondon ....tak sanggup nak laundrykan baju ..so, semuanya cuci tangan tadi ...geram betul...sebab buang masa aku ..and aku tak utilise kan apa yang ada sebab tikus hodoh yang satu tu dok bermaharajalela ...gerammmmmmmmm

aku teringat gak nak ambik gambar tadi ...but bayang tikus pun dah tak nampak selepas aku menjerit tadi ....

before nie mak aku ada kata dia suspek ada tikus masuk washing machine...aku gelakkan mak aku kata dia punya imagination mengalah drama swasta punya script ...biler aku citer kat mak aku ...apa lagi, dia kenakan aku balik lahhhhh ...menyesal tak caya cakap mak aku :-(

Tapi aku nekad, kalau aku dapat tikus tu aku akan celebrate! Aku akan langgar mayat tikus tu ngan kereta aku tau!!!!! biar hancur ...aaaahhhhh begitu lah tahap geram aku hari ni

8 comments:

fendifid said...

at least nko bukan sorang la kat rumah. Ada cik CTkus menemani nko

Ejin said...

chehhhhh ...hampegas punya komen!

Liz Duan said...

tarik napas hembus tarik hembus....sabor....KILL THE RAT KILL THE RAT....my neighbour bela hamster, aku geli tak boleh nak ceriter punya...

Ejin said...

hamster tu pun tikus gak ..tu yang aku heran camne org sanggup bela hamster!

Mard said...

3 weeks ago my mom terjerit when she saw a biawak inside the washing machine. no idea how it got in there but punye le sekse nak kuarkan menatang tu...

Mard said...

and... sadis giler kau ye... nak lenyek2 bende tu....

lis, ur sis citer how her hubby and ur baba menangkap tikus in her ofis. hehehe... selamba je diorang piap menatang tu while she..... isi tempat kosong sndiri ek... hehehe

Liz Duan said...

ohh darling dah dapat key to teh opis ye

Ejin said...

aku memang sadis. Ingat nak sediakan paip besi cam uncle ngasri lah ...mana le tau tikus tu muncul aje, aku dah ready ...hahahahaha (gelak setan!)