Sunday, June 28, 2009

Lepas geram

Kan dah beberapa hari dok sakit lidah dengan lelangit. So makan pun main telan jek kalau pedas. Pedih menangis di buatnya. So aku masa kat pharmacy call la Eat - Phamacist consultant kita tu kan.
Fen :- Oi...sibuk sangat ke sms aku pun tak berjawab.
Eat :- Sorry la aku bz ni...nak balas terus terlupa. Ha...nko dah beli ke belum ubat.
Fen :- aku kat pharmacy la ni...dia dok syor aku beli oral aid. itu la yang klinik bagi kat aku. pahit pastu kureng la...lambat. Tapi ada satu ni dalam bentuk jelly. Dot dot dot jelly (segan nak tulis kat sini) aku kata
Eat :- terus meloncat. Hoittt...dot dot dot jelly tu bukan untuk oral use la. bla bla bla.
Fen :- kah kah kah...tahu la..saje je...ni aku beli medigel. itu je yang ada.
Eat :- Nko cuba dulu yang tu. Kalau tak ok nko cari someting gel aku tak ingat apa ntah eat cakap.

Tapi pagi tadi aku bangun je rasa cam dah ok...terus lah aku lepas geram. Pi beli nasi lemak sotong yang power ini. Semalam kawan aku call ajak makan kat nasi lemak sotong ni. Aku terpaksa reject lakan sebab mulut sakit sangat masa tu. Kisahnya member aku tersalah kedai. Kah kah kah. Kedai nasi lemak sotong ni masih kat area yang sama tapi kedai dia dah beralih sikit. Tapak yang lama kedai lain. Jual nasi lemak jugak dgn lauk campur yang banyak jenis dan roti canai.

Sesapa yang nak cari kedai nasi lemk sotong power ni...tengok banner dia yang besar ni.


Ni hok aku punya...Satanem.

3 comments:

Liz Duan said...

fendu , kedai apa kau pergi ni....sodap bonar ko?

Mard said...

selain dari sotong, sambal apa lg yg ada? coz aku ni, sotong kureng sket... ehehe

fendifid said...

Ada sambal ikan bilis+kentang, kerang, paru, sardin, rendang ayam dan rendang daging. tapi sume aku tak pernah try kecuali ikan bilis kentang sebab asyik ambik sotong je.