Tuesday, March 20, 2012

Hadiah Sebab Banyak komen

Sebab Ita banyak komen...aku hadiahkan dia dengan posting ni. Gambar minggu lepas. Masa tu plan nak visit Ghani kan. Pastu ita said she only know Alamanda and JPA...nak cari presint presint semua tak reti. So janji jumpa awal sikit kat Alamanda pastu baru jumpa dengan yang lain lain.
Ita sampai dah lambat...masa ni kan kat Whatapp kengkawan aku semua kata dah sampai...tapi kitorang selamba je order kopi lepak kat starbucks jap.
Cha Cha nak ice cream pulak. layan.
Ita kuat makan...dia yang habis kan semua tu.
Velvet cake ni one of the best la...memang meletops. Next time nak makan velvet cake...sila ke Starbucks. Pastu aku cakap kat ita kengkawan semua dok tunggu kita. Aku suggest Ita je drive and keta aku tinggal kat Alamanda. Pastu kan lawak antarabangsa yang hampeh telah berlaku. Ita kan park kat roof top pastu tak tahu camne nak gi ke parking tu. Nak dekat 20 minutes kami bertiga berpusing pusing kat roof cari kereta dia. Memang tak leh blah punya peluh peluh. Aku dah ke Alamanda kan 1000 kali...tak pernah aku park kat roof top. Lawak tul Ita ni.
Fajitas yang bikin sendiri at home. Sedap meletops. Memang puas la makan kalau buat sendiri. Murah dan menjimatkan.
Cheese tabur la sebanyak mana pun. Memang sedap mantap.

7 comments:

Ejin said...

Pening aku baca ...mula2 pasal ita, then tetiba ada fjitas pulak!! aiyooo carca merba, kalau aku nak mark ngko punya posting nie aku potong markah sebab takde structure yang jelas ...(mode lecturer sedang marking assignment!)

by the way, memang senang buat fajitas ...kami selalu buat sendiri sebab nak inti banyak hehehe

Ejin said...

mula2 aku ingat Ita on the roll ..ingatkan dia yang buat posting ini hehehe tapi ternyata bukan dia ...tapi takpe, dia dimaafkan coz dia marathon buat komen ari nie ...

Chacha comel nar ...suka tengok mata dia yang bulat tu!

fendifid said...

ha ha ha...type asal ada...kah kah kah. very the malas. aku rajin kalau gambar warna warni ada pokok botak dengan swan aje. apakah?

Eat said...

Ejin, ternyata bukan aku sbb ada gambar makanan. lariikkksss....

About the peluh tu mmg real.. Aku pun xpaham camana boleh sesat.. Yg lagi best, masa sampai Petronas tu, aku n Fend buat muka selamba aje.. Bob, Azar, Mat, Hapidra semua dok lepak luar keta menunggu dgn setianya..

Aku salahkan Fend sbb tak paksa diorng pg dulu.. Nak jugak tunggu aku yg kesesatan nih..

Liz Duan said...

i cant imagine ita mengilai ngilai gelak tgk org tunggu dia :)

Yes...mata cha cha is so big..ms cutie

Liz Duan said...

i CAN

Ejin said...

gelak taawa trademark dia kan ...yup, I can imagine jugak :-)