Monday, March 26, 2012

who made it to the board?

Cantik tak board kat bilik aku nie?

a collage of my memories ...

Kan aku pindah opis baru nie last August ...the room was bare ...takde colour yang menarik ...so what I did was tempelkan gambar2 fav aku kat board itu ...so, sudah semestinya ada my favourite people  ...ada le muka2 innocent kak long, abang ngah, along, and cik zreeta (yang maha sibuk itu) ....kurus masing2 kat gambar lama itu hehehehe especially si fendu ...sekarang, tak tau nak cakap betapa "kurus dan ramping" nya fendu ...hehehehehe

and that poskad Bali fend bagi kat aku ....siap ada kata2 from Misha kat belakang kad itu :-) banyak memori aku kat board itu ...my friends from uni, from work place (old and new), postcards from friends, birthday card etc ...anyway, aku ada lagi satu plan yang tak buat2 lagi ...a collage of postcards of all the places that I have visited ..aku nak framekan collage tu to put kat rumah aku ...tapi tak buat2 lagi ...

anyway, my dearest friends - if you are on the board, you meant so much to me :-)

8 comments:

fendifid said...

Something is missing...mana photo seth tan?

Ejin said...

hahaha ...kalau aku letak kang students aku tahu ...unless aku bergambar berdua ngan dia ...lol ..ngan cardbord Seth pun jadilah ...sebab tu ada space kosong in the middle!

Eat said...

I made it yeaaay!!!! Tapi boleh nak request letak muka aku yg agak2 comel sikit.. gemoks sgt lah time tu.. LOL!!

Ejin said...

Hahaha ngades eat nie ...ngko tu tak bagi gambar baru, how to update? Ingat tak yang 3 tahun lepas aku ngan fend mintak gambar raya family ngko??? Sampai la nie tak nampak...i rest my case ....

fendifid said...

ha ha ha...ita ita.

Liz Duan said...

Buang aje lah gambar Ita tu ...lemah jiwa tengok gambar gambar kita...thanks for teh friendship folks!

Eat said...

Amboi! Batu nampak Liz...

Liz Duan said...

ha..ha..ha...