Thursday, March 8, 2012

demam + obses + giler?

ok ok ok aku admit ...aku tengah demam drama Nora Elena ok ..aku tau le Drama tu dah lama ditayangkan ...last year lagi tapi aku baru discover hehehehe kira ketinggalan bot sesangat lah aku nie ...and aku plak bukan jenis tengok drama2 Melayu nie ...aku jenis suka CSI, Finders, NCIS, Bones, CHAOS macam tu ...tak sangka terhook ngan drama air mata cam nie ...semua nya gara2 Seth ....and yang tak tahan nya, since yesterday morning, ada ulangan drama ni kat tv3, isnin hingga khamis kol 10.30 pagi ok .....sungguh tak sesuai waktunya coz aku mengajar waktu itu ....


tapi disebabkan giler and obses punya pasal, aku cari tv jugak ...tapi tak nak le tv-tv yang kat lobby opis, yang kat depan lif and kat staff room tu ...malu le akak kalau orang tahu aku obses ...especially kalau students tahu hehehehe ...so, aku pakat ngan my fren Atie to watch it at her room ...dia technician, ada tv kat room dorang ...ada comfy sofa ...ada ruang lepak ....semalam aku gi sat nak tengok tapi atie takde, plus aku ada kelas from 10-12 so memang tak dapat nak tengok ...so semalam plan bagus punya nak melepak kat sana tengok ramai2 since aku takde class today ....alih2 aku tunggu seth, yang kuar adalah PM kiter ...announce pasal SBPA dibatalkan pulak ...akak dah kecewa ...tapi masih mengharap so turun gak le ke level 1 tu ...sampai sana boleh plak Dr M ada ...dok baiki computer dia sambil tengok announcement tu ...elok aku duduk jer, najib abis berucap ..and drama tu start kah kah kah ...tak kan aku tak tengok pulak kan??? peluang depan mata beb ...

lantaklah ....aku tengok gak ..sampai Dr M heran apasal aku tengok drama melayu, yang dia rasa kelakar tu sebab aku siap bawak jajan untuk dimakan sambil tengok tv ...macam tengok tv kat rumah katanya ...last2 dia yang sibuk tanya plot tu kat aku ....apasal si bos tu nak ngorat elena padahal dah tau ada tunang? how do they meet? macam mana dia tahu nak tunggu bus kat mana ....aiyooo orang tua tu pun kepoh gak ....last2 dia tahu aku tengok drama tu sebab nak tengok seth hehehehe ...


and guess what dia gi respon kat FB kata "are you crazy about that hero?! hahhh!!! I think I look way way better than him..."  tak koser akak and tijot nak dengar ....dia tah start nak menyakat aku and kekawan aku ...abis bocor rahsia kitorang yang obses ngan Aaron Aziz ...hard to imagine this guy was once upon a time my boss who was very serious and tegas ...hehehe now boleh lepak2 tengok drama ngan kitorang ....korang ada boss macam tu??? hehehehe

 gambar takde kaitan ngan cerita ...tapi nak tunjukkan yang my dad has always been and always will be the guy yang paling ansem dalam idup aku ...hehehehe

5 comments:

Liz Duan said...

muka kau kat gambar tu suci sgt ha..ha..ha....
tak lah gila mana...should see duanyg obses dgn drama hk....
it is cool to have a good boss....hi to him!

Ejin said...

Ex-boss actually ...my mentor le tu ..sakit jiwa dia biler kami geng up balas komen dia ....

Ejin said...

Duan pun obses drama ke? Hahahaha ..sungguh tak disangka ...cempedak rupanya nagka lol ..

Gambar tu dec 2004 masa Dom kahwin ...skirt by Karl Lagerfeld ok!

fendifid said...

memang obses...aku tak layan tv sangat...so takde yang aku obses.

Ejin said...

Ngko obses pasal makan ...dan makan ...dan makan ...dan makan lagi .......