Thursday, June 6, 2013

Lepak Santai sekejap di Harrods Cafe KLCC

 Recently Fid, Ej and I singgah KLCC for lunch. Tapi terkejar kejar masa sebab Fid ada kerja. Lagi pun bukan nak makan sangat sebab masa tu memasing kekenyangan breakfast nasi lemak sambal ikan kat Wisma Cosway.
 Aku nampak menu dan harga ni kat depan Harrods shop tingkat 1. Mampu nak masuk order ni?
 Kat ground floor KLCC opposite Fendi kat sebelah Isetan ada buka Harrods cafe. We went there.
 Takde la banyak sangat choices dalam menu, tapi boleh la kalau nak makan sekali sekala. Tukar selera.

 Oleh kerana sekarang musim cuaca panas, aku order teh ais. RM17 segelas.
 Beef Sandwich. Fid tak berapa berkenan sangat sebab dry katanya. Silap aku la...mintak dressing sikit aje.
 Aku orderedkan EJ Chicken grilled ni. Sedap. RM28. Makan secara terkejar kejar...tak sempat nak order dessert pun. Next time nanti pi for tea boleh order dessert.
 Yang ni bukan from Harrods ye...ni olio aku sendiri yang masak. Sekali sekala tak nak makan nasi ubah selera makan olio speggetti...boleh la...nak kata sedap sangat...tak sure pulak...tapi 2 pinggan jugak la makan.
Aku kalau buat olio ni...tak leh buat banyak banyak sebab Ej and Fid tak suka sangat. They preferred bolognese.Oklah...posting ringkas aje. Boleh la kan...asal ada bahan bacaan di kala boring.

3 comments:

Liz Duan said...

Olio favourite Duan jugak...korang boleh duduk serumah...mahal nya makan Harrods tu 160 per person...baik gi hotel bigger spread...

fendifid said...

Tak mampu nak try harga gitu so tak leh nak comment berbaloi ke tak. Fine dining siap ada door gift.

Ejin said...

i love olio ....my fav ...tapi nak masak malas hahaha ...