Monday, November 19, 2012

To eat is to Love

Dari semalam Ej dok nak tengok movie...citer Istanbul tapi Fid tak nak. Mulanya plan aku yang akan teman kan EJ gi tengok Istanbul tu tapi cam malas pulak. Google tgv tengok ada citer lain...cartoon...terus book tiket online untuk both of them layan. Aku plan nak lepak cafe baca newspaper aje. Sampai kat KLCC Ej and Fid terus ke TGV. Zara tidur...so memang plan terbaek la untuk aku lepak lepak baca newspaper. Puas pusing sana sini cari spot...semua ramai orang. At last aku ke Bens.
To eat is to Love...patut la aku suka makan sebab aku penyanyang. LOL.
Lepas order latte dan bread butter pudding...aku dapat baca sekejap aje sebab Ej pun bangun. Terpaksa la aku makan bread butter puding ni laju laju.
Ni la budak yang tidur kejap aje...kacau daun tak kasi daddy lepak lepak...kena entertain dia.
Aku order fries untuk Zara...tapi dia tak suka sebab garing sangat...keras susah dia nak kunyah.
Lepas dah makan...aku bawak Zara ronda ronda posing posing...dia jadi model.
Geng bas sekolah
Yang ni masa mula mula sampai...dia tengah tidur. Tahun ni kat KLCC deco Xmas tak siap lagi kot.
Zara suka tengok patung patung ni.
Patung tak siap.
Posing dalam keta batman lak...senget tu wajib
Cam ye ye je.


Masa ni aku kena jerit...untuk dapat kan perhatian dia...pastu terus dia sengetkan kepala konon posing.

Sampai ke sini aku bawak dia ronda ronda sementa Fid and Ej tengok movie. Lepas je habis tengok movie...terus g Chillies makan makan.

Ej order sandwich cheese.
Fid dengan aku Fajitas. Fid kata berapa kali nak tepek gambar food yang sama aje. Nak buat camno...asyik order benda sama je kan.
Ej yang nak sangat. Zara happy sebab dia pun ada dapat sudu.
Berapa kali nak tepek gambar ni? Masalahnya kalau tak tepek...camne Ejin nak jeles? cer citer cer citer.
Budak dah kenyang makan kek coklat. Lepas dah kenyang...terus balik ke rumah.

5 comments:

Liz Duan said...

sungguh lah sebab tu kau suka makan...ko mmg penyayang ..puittt..
Cantik jacket baru Tasha heiiii....Duan kata apa nak pelik Tasha cepat sejuk...bapak dia dulu pun kerja bersin jugak..cuma sekarang lemak dah lebih boleh tahan sejuk tetttttttttttttttttttt..............

food awesome ! geram!

Liz Duan said...

Restaurant to eat dot dot tu cantik

Ejin said...

hahahahaha aku suka komen Duan!!! High 5 from afar!

Ejin said...

niat nak menjeleskan aku tu paling aku benci ....saja jer tau ...kalau mak aku boleh tapaukan, dah aku soh dia bawak balik semalam!

fendifid said...

Daddy resdung la...bukan batuk. Yg duan cakap tu lagi sesuai for ejin kot. Lol. Kesian ejin...tgk gambar aje...aku dah muak dgn molten choc ni. Apakah?