Thursday, January 28, 2010

Jammed

Kalau penat penat lepas kerja pastu masa drive balik jalan jammed giler...boleh bikin stress seduniakan. Masa tu mula la berangan angan alangkah baiknya kalau ada highway depan rumah. Padahal depan rumah aku memang highway Duke pun. Apakah???

Pastu singgah bank...dengan harapan tak payah la nanti kena keluar balik semata mata nak pi bank kan. Lepas bersusah payah mengharungi segala kepayahan merentas jammed. Masuk je bank...ada notice system down. Di suruhnya pulak nko pergi ke nearest branch. Dengan jammed sana sini...that is not an option. Aku terus drive balik je.

Lalu jalan biasa yang aku lalu biler dah sampai area rumah. Tetiba pulak jalan yang selalu clear...hari ni boleh jammed. Menguji betul kesabaran. Tapi perlukah aku stress? Tak perlu...sebab????

Nampak van jual rojak dan cendol terus aku park keta dan order cendol durian dengan rojak. Member aku order cendol mangga. Buat apa nak stress stresskan...baik enjoy makan cendol lagi best. he he he.



siap ada ulas biji durian. tapi tak leh lawan yang kat jonker street la.




tambah pulak...kawan yang belanja...hilang sume stress...ha ha ha


Ni pulak cara Ej nak hilangkan stress...duduk kat kerusi massage ni. Nak mintak orang tu hadiahkan aku kerusi massage ni la for birthday nanti. ha ha ha

2 comments:

Ejin said...

tak tau nak kata apa dah ...ngko mmg pantang nampak cendol sekarang nie kan ...

mula2 jalan jam ..pastu perut jam plak kan hehehehe

hazel said...

perlu contohi ni cara2 nk tangani streess wlaupun x stress..terliur tgk rojak mamak...satenam