Thursday, January 14, 2010

SweetChat - Dessert cafe

Today lunch time aku dengan member ke Mines sebab nak pi bank sekali kat situ. Pastu had lunch kat The Chicken Rice Shop. Biasa biasa je la chicken rice kat situ. Boleh la layan sekali sekala.

Pastu dapat coupon diskaun untuk Sweetchat. Aku tunjuk kat member ada discount untuk durian pancake. Member aku cakap dia pernah try MIL dia beli kat Berjaya Times Square. Sedap katanya. Terus dia ajak aku pi try and guna coupon tu terus.

Ada macam macam dessert kat situ...nanti 1 day aku bawa fid ke sini. Mesti dia nak cuba bubur cha cha favorite dia tu.
Lepas dah belasah baru teningat tak ambik photo. They used 100% durian yang sedap, manis and patut di cuba oleh semua yang suka durian. Rm7.90 per set. Ada 3 ketul.
Yang ni pulak, Mango mountain. Sorang memang tak habis. Besar bangat servingnya. Mango banyak and very sweet. Satanemmm. Pastu we saw 1 gambar dessert made from mango jugak. Tanya kat manager kat situ is that Mango mountain dia kata bukan. Itu ialah mango in sago soup.

She gave us some in small cup to try. Sedap jugak. Guna susu evaporated and banyak sago and mango.

Nanti next time nak try yang kiwi tu pulak...menarik tertarik the bomb. ada banyak lagi yang best best...layannn

2 comments:

Ejin said...

sayang gambar tak brapa clear ...tapi from description mmg meletops!! i love mango-type desserts!!!

Liz Duan said...

erkkkk manis nya kan?????mango, citrus yg cam masam ni akak berat sikit tapi at times dah rasa ok lah pulut