Tuesday, January 19, 2010

kasut yang bersepah ...

Tadi aku dok sibuk godek2 gambar lama - I am looking for my European hols picture yang aku pi tempat2 bersejarah utk dimasukkan dalam slide notes aku - but i found this picture instead ....nie adalah rupa my shoe cabinet bila aku pindah rumah dulu ....mak aku puji kemas ...



Tapi now - and 2 years on - mak aku dok complain. My shoe cabinet dah overflow ...sampai ada kasut2 yang masih lagi dalam kotak ...kasut2 lama byk yang tak dipakai ...tapi masih beli kasut2 baru ...bla bla bla ...and last week aku dapat ultimatum (huhuhuhu) ..my dad ask me to throw away kasut yang aku tak pakai sebab menyemak ...he said, and I quote "kasut bersepah, shoe rack 8 doors pun tak akan cukup if your shopping pattern tak berubah ...."

So, nampak nya this weekend aku akan kena tapis2 sket kasut kat luar & maybe have to get out to buy another shoe cabinet ...

BTW, this is my fav kasut & beg ...kah kah kah ....gambar lama nie ...i bought these last year kot or was it the year before:


2 comments:

Liz Duan said...

those red pair were bought last year...about teh same time dgn my red shoes...mine jarang pakai sebab rendah sikit

Ejin said...

ooo ...ye ke? bagus memori ngko hehehe sungguh surprise aku