Thursday, January 21, 2010

"Bersama Komuniti" Roadshow

Last Sunday, aku bertugas jaga booth fakulti aku utk roadshow "Bersama Komuniti" yang dianjurkan oleh my uni. Slot aku tu was the last slot ...kira we all le tutup kedai ..plak tu my shift was 6.00pm - 10.00pm



...sebenarnya tujuan roadshow nie utk bagitau sesiapa yang berminat regarding the courses being offered kat uni nie ...apa entry requirement etc ..but since we all dah last slot ...we were not busy pon ...yea lah sapa nak mai shopping complex malam sunday kan ...kalau nak jejalan tu Saturday le best ....sebab tak busy lah maka aku sempat merayau sana sini tangkap gambar ...




At the same time, pelajar2 dari fakulti seni buat show jugak ...ada lah  kumpulan muzik gemelan ....and a few tarian2 ...masa diorang buat show nie ramai le org mai tengok ....termasuk le kami2 yang bertugas kat situ ...





before we pack up and go home for the night, aku sempat berposing ngan Mr Skeleton ...hehehehe yealah dah kami dok sebelah booth fakulti perubatan, sure ada mamat skeleton nie kan hehehe ....



all in all, i think my shift was ok ...dah le last slot, dapat plak slot yang ada geng, and tak busy ...my fren yang slotnya on saturday semua kata mereka busy ..hehehe bukan aku yang pilih slot ..semua dah ditetapkan ok ...

3 comments:

fendifid said...

ni annual event ke? buat kat kuching je ke? suggest la kat uni buat kat big cities yang lain jugak. Dapat jalan jalan.

Liz Duan said...

best kalau kena roadshow kat mall

Ejin said...

mmg ada buat kat tempat lain ...even sampai kat Brunei, Indonesia & Phillipines tau ...cuma kalau pi luar Kuching, org takde le bawak kami2 yang ikan bilis nie ...semua jerung2 ajer yang pi ...paling tak pun yang set2 ikan pari yang pi jaga booth hehehehe