Saturday, January 30, 2010

My weekend retreat @Damai: Day 1

Minggu nie aku takde weekend ...no free weekend..reason: aku kena kerja siang & malam this week (in fact aku type posting nie pun masa lunch ...between workshop sessions!), jadual amat pack ...tapi aku tak leh lari ke hapa ke ...sebab i am carless ...my brother drove me here, and I am completely stranded at this paradise on earth ..tempat mmg cantik ..dengan gunung nyer, dengan pantai nya ...deruan ombak Laut Cina Selatan memukul pantai ..cantik lah ...if only this is a relaxing trip kan ..boleh le menghayati permandangan ....

(maaf yea, aku pakai camera fon ajer ..camera kat bilik mesyuarat tadi)


Nie ajer gambar aku sempat tangkap petang semalam ...before pi dinner aku ke tepi pantai ...tengok2 air pasang (king tide); laut bergelora ...and the sign says that the beach is closed ..yea lah, sapa le nak berenang time2 laut bergelora mcm nie kan ....


Then biler masuk meeting room ajer...terus kerja, kerja kerja ...kuar2 dari meeting room dah kol 11.30 malam ..pantai pun gelap jer ..huhuhuhu ...mmg tak berkesempatan lah nak leisure2 jalan tepi pantai semalam ...but aku akan try to jalan2 ambik gambar petang nie ...hopefully sesssion abis on time i.e. 5pm ....coz by 7.00 aku dah kena ada kat tempat makan plak ...

 



tengok betapa tebal nyer report yang nak kena dibaca & difahami ...



Malam nie baru giliran group aku untuk bentangkan our findings ....so, nampak gaya nyer tido lambat lagi lah aku malam nie .....

5 comments:

Mard said...

bila tgk laut tu... reminds me that dah lama tak mandi laut!!! huhuhu...

Liz Duan said...

Mard, mai lah Kuantan..kite boleh bawak gi Teluk Chempedak..
adik awak and adik kite tak dtg dtg lagi Kuantan...supposed pengantin baru kena tour rumah sedara and all...rumah kakak pun tak di jenguk...ishh..ishhh...ishhh

fendifid said...

Bestnya pemandangan...memang cun. Tempat tu memang best.

Mard said...

hehe... "busy" kot...

- busy ber-honeymoon berdua lagi tu...

Ejin said...

mmg best ..if ngko datang to relax ...aku datang utk kerja, so tahap best tu kurang sket hehehe ...cuma dapat tengok2 pemandangan waktu petang ajer!