Monday, March 23, 2009

Yahooo....dapat jugak akhirnya.

Terlanjur datang ke Kuantan secara mengejut ni, haruslah calling calling kak long jenguk umah diorang jap. Sempat pulak tu I put special request nak karipap giant. Walaupun the karipap tu not from Pantai Gelora tapi tetap sedap, garing and satanem. Inti pulak pedas and memang terasa ayamnya. RM1.80 sejibik. Pastu kak long complaint lagi kena beratur time nak beli tu. Tapi memang sedaplah karipap ni. Berbaloi dengan wang ringgit dan tenaga yang kak long korbankan untuk family adik dia sorang ni. kah kah kah. Thank you kak long and family. Jangan serik ye...sebab lepas ni mesti Eat and Ejin lak request karipap ni.

Masa nak balik posing dulu kat garden ciptaan family Lisdu ni. Cantikkan pokok yang besar ni. Jumpa lagi in our next ronggeng...bulan 5 la kotnya.


8 comments:

Liz Duan said...

aku bukan keratur tapi kena tunggu dia mengoreng...kat kuantan aje ade ok! karipap spesis giant...

Eat said...

mula2 tengok ingatkan ayam panggang ke hapa.. rupanye karipap dinosaur!!

canggih!! duriannye ada ke idak?

fendifid said...

durian banyak...tapi atas pokok lagi...belum gugur.

Liz Duan said...

dapat tak kat karak?? kuantan ye lek...ade satu kedai tapi kite mmg ban kedai tu..

fido said...

Ejinnnn... ko jgn mention tumbuh-tumbuhan tu kat aku for the time being!! Trauma aku tau!! Seb' baik dlm perut aku nih ada usus2 jer... klu idak, sure aku carik gak pak cik yg jual durian to Liz dulu!!

fido said...

Btw, nampak dak benda te'sembunyi kat garden si liz tuh??? x nmpk??? laa... batu batan from bandung aku ler!! he he he!!!

Ejin said...

Fid, aku tengok gambar korang kat taman nan besar tu terus ternampak kilauan batu bandung ...hehehehe masih fav nampak!

Ejin said...

yang komen tumbuhan tu aku tak paham ...fid ngko tanya aku ke tanya liz???