Thursday, December 9, 2010

Dinner at Madam Lim Restaurant

Posting basi tahap berulat! nie kisah bulan lepas laaaaa ...tapi gambar baru upload ke PC ..so, korang layan ajer lah yea, basi tak basi nyer ....

Masa balik Melaka last month, we all gi dinner kat Jusco yang dekat rumah Fendi tu ..aku pun tak tau nama penuh nyer ...sebab the very next day nak balik Sarawak, so malas nak masak ...terus masuk keta and gi makan kat luar ajer ....



we ordered simple simple ajer...sebab masa kat melaka tu mmg mentekedarah LOL ....


tomyam soup - sourish, which was nice! ok lah ...coz kat Sarawak jarang dapat tomyam yang menepati selera aku unless masak sendiri ...


sweet sour fish ...ikan kerapu kata nyer ...rasa nyer lah ...sebab lama dah event nie, aku jadi ingat2 lupa plak


terung masak oyster ...mak aku suka ...said it was nice ...aku no feeling sebab tak suka terung LOL


lala masak kam heong ...

masa dok tunggu order tu, aku sms fend kata ada kat jusco dekat rumah dia ...alih2 dia kata he was nearby - sedang beli doughnut kat Big Apple kata nyer ...and i was surprised tengok tetiba dia muncul kat meja kitorang ....masa nie boleh plak aku lupa ambik gambar ...till my father kata apasal tak ambik gambar, kalau tak boleh masuk FB kata nyer ...masa tu fend dah blah ....aiyooo boleh plak fend tak remindkan aku LOL


by the way ini lah masa nyer mak aku kata, and i quote "tak gemuk la fendi tu ...ngko nie dok kata dia gemuk...tapi nampak ok jer ..." hahahaha sah2 kembang kempis idung fend bila baca nie LOL ...tak koser aku ...

6 comments:

fendifid said...

Cayokkk to ur mom. Hanya gaharu yang mengenal manikam. Ggg

Ejin said...

aku dah agak dah ngko akan terperasan tahap cipan punyer ...sekali sekala, aku biarkan lah ngko berangan ...

Ejin said...

eeeehhhh perumpamaan ngko tu salah lah ....jauhari yang mengenal manikam!

Liz Duan said...

suka hati ajer buat perumpamaan

Ejin said...

kalau geharu tu yang aku tahu "sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertanya juga ...."

fendifid said...

salah ke...masa tu terawang awang rasa cam betul je...nak test korang alert ke tak sebenarnya...ye ke??? ada aku kesah? I'm still floating.