Sunday, December 26, 2010

Sudah Mariiii.

Wow...lamanya rasa aku tak update blog ni dengan story mory the morning glory. Kebzan yang amat sangat lately. Petang tadi since dah ada kat Jusco Setiawangsa, I took the oportunity untuk ke pasar malam kat jalan betul betul sebelah Jusco tu.
Tujuan asal nak mencari Murtabak, tapi tak jumpa. Aku pulak malas nak cover the whole pasar malam tu sebab kepenatan. Tapi semangat terus melonjak biler terpandang benda ni. Tak sangka cempedak biji nangka sebab dulu I tried Apam Balik ni masa ikut rombongan kahwin anak sedara aku ke Sedili Johor.
I bought 2 keping...balik umah terus rasmikan. Memang mantap la. Sayang sekali Fid tak suka...so kalau beli lagi nanti aku sorang la kena habiskan. Beside inti pulut hitam ni...ada juga apam balik coklat dan apam balik biasa.
Lin cerita masa dia ke Bagan Lalang ada di jual Apam Balik with 10 jenis perisa dan barbagai warna. Yang tu tak sampai ke Keramat lagi kot. Kalau korang jumpa apam balik inti pulut ni kan...di saran kan beli dan cuba la rasa. Mantapppp.

5 comments:

hazel said...

tengok posting ni terus teringat kat apm balik ni yg tapau dr daddy fend smlam...teringat terus panaskan...rasa nye mmg sedapp..meletupp

fendifid said...

Tapau sampai licin...sib baik tuan rumah dah kenyang...apakah...gurau je...tuan rumah yang suruh tapau semua padahalnya...he he he? Sabtu ni wajib pi beli lagi. Mau ka?

Liz Duan said...

kau ni makan pelik pelik lah fend!

Eat said...

Tau takpe.. Ingatkan aku sorang je yg tak pernah tgk benda nih...

fendifid said...

tak lama nanti akan jadi new sensasion kat KL ni.