Tuesday, June 7, 2011

Bersantai secara Mengejut

Cuti sekolah 2 minggu tapi kami takde plan meronggeng...sebab Fid dah tak larat nak jalan jauh. Kalau ikut hati nak pi Penang la...Cherating la...Genting la...tapi semua angan angan je. Aku ambik cuti 2 hari pastu plan balik PD je. So happen Ita ada Seminar kat PD...dapat lepak kat Legend water chalet...kami pun plan jumpa kejap kat sana. Dapat la EJ tumpang mandi pool.
Kan main seronok lagi the kids...walaupun pool dia so so aje...takde la besar mana pun. Tapi the kids tetap enjoy.
Sambil the kids mandi manda aku dengan ita lepak kat meja tepi pool...order air...2 ice coffee and 2 orange juice...we waited for 1 hour plus...tanya entah berapa kali...at last manager dia datang...tanya aku order kat sapa bla bla bla...tak lama lepas tu dapat air...free. Tu yang penting...kan ita kan kan kan. Ita tersengih posing dengan air free...a glass is RM13.

Fid tak ikut sebab cuaca panas...and dia pun tak larat nak jalan banyak sangat. Kol 7 je...cepat cepat suruh Ej and Nisa keluar dari pool.
Sebelum berpisah...posing dulu.
Ita dengan goody bag from her seminar...tak sempat masuk chalet lagi...terus lepak kat pool. Gaya sungguh berdedikasi...and sempat la hulur kat aku business kad dia. Meletops. Bertuah ahli keluarga ita dengan her achievement. Bravo.
Budak dua orang ni...macam susah la pulak nak berpisah...nak sambung main la...apa la...lain kali saje...biler ada plan ronggeng...boleh main lama sikit. Thank you Ita for the short meet up. Nanti kiter plan ronggeng 30 smtg...lepas raya.

On Sunday pulak...aku drove Ej and her cousins ke Seremban 2...diorang layan Kungfu Panda 2. Nak main bowling tapi tak sempat. Aku hantar je pastu aku pi tesco beli barang...pastu biler Ej and her cousins layan kungfu panda...aku sorang sorang layan Pirates of the Caribbean. Fid tak ikut...lepak umah saje.


dah macam kumpulan K Pop tak leh blah...lariiiii.

7 comments:

Ejin said...

beg ita yang besar tu berjaya menyembunyikan perut abang ngah kiter :-)

fendifid said...

Tahu takpe. 10kali snap nak nampak x gemuk sangat. Kah kah kah. Ita la punya pasal...kurus sgt

Liz Duan said...

wah tukar layout ye...cantik jugak susun susun sikit tepi tepi tu...and gambar tukar baru pun tak pe...

Mana Wan?
Ita memeng kurush sangat....kena minum weight gain lah eat...

Ejin said...

aku dok tukar layout tadi sementara tunggu driver ambik, and belum sempat susun layout tepi2 tu driver plak sampai ...jap lagi aku aturkan ...

Ejin said...

aaa aahhh Wan takde ke masa tu?

Fend: 10x snap pun tak akan mengubah kenyataan perut ngko tu LOL

Eat said...

Sbb snap 10x kali tu jadi style makcik pakcik.. Penat tau sengih..

Eat said...

Fend, rupanye budak berdua tu sempat lagi bersauna dlm toilet.. Yg kita ni jehuh lah menunggu kat luar tu! Sabar je lah..