Thursday, June 30, 2011

gambar ID

aku dok sibuk perah otak buat report for conference and buat claim utk my penang trip (which automatically reminded me aku tak buat posting penang lagi ...), tetiba org opis call ...kata aku kena ambik gambar ....sebab nak boh dalam buku panduan pelajar ...bukan apa, since masuk sini aku tak ambik gambar formal tapi boh gambar lama aku kat UK hehehehehe .....and last year aku kata akan ambik for this year ...


cun kan???? nie photo ID aku masa ku kerja kat Newcastle University .....kira ok lah tu ...mudo lagi LOL

then aku ganti ngan gambar nie .....lagi cun kan??? hehehehe rambut mengerbang gitu ....

tapi dalam website fakulti, they all dah edit nak bagi standardize background ngan org lain ....tapi rambut tetap vogue! (agak nyer dah membuak2 fendu and kak long muntah hehehehe)

masalah sekarang nie, rambut aku nie merah blonde mengalahkan mat salleh ....dah tu nak kena masuk dalam buku panduan plak tu ...aiseymannnn kena banyak touch up le tu ...lagipun pipi dah tembam ....susah nak sembunyikan ....pulak tu aku kena ambik gambar esok!!!! padahal aku plan nak berbaju casual ajer ke opis ...camne tuh???

P/S terus teringat gambar id fendu yang dia mms kan semalam ...nie posting tak nak kalah LOL

5 comments:

Liz Duan said...

comel comel comel...gambar yg first tu skima tahap cipan...nyampah aku tengok! ha..ha..ha.. post lah yg latest ...i think u should change to black lah macam zamn dolu dolu

fendifid said...

gambar aku tu macam baru lepas botox...gebu semacam. kah kah kah.

nanti postkan outcome photo esok...meletop ke tak

Ejin said...

aku dah beriya2 nak gi opis pi tangkap gambar ...alih2 photographer tu takde pulak ...cair le mekap aku sat gi LOL

Ejin said...

change my hair color to black??? tak pernah terfikir plak ...tengok la, one day nanti aku tukar :-)

fendifid said...

kalau tukar warna rambut ke hitam...takut nampak tua. lariiiiiiiiiii