Monday, June 27, 2011

impromptu stroller ...

nie gambar lama, tapi nak tepek jugak coz aku rasa the kids look cute LOL ....ya lah, aku kan bias hehehehe ...actually nya aku sedang sibuk nak save most of my files from the lappy into an external hard drive ...bukan apa, aku cam ada sense yang lappy aku nie nak buat hal ...battery lappy nie sejak akhir2 nie cam cepat panas, and cepat abis ...so, taking extra precaution, aku nak save all the files kat tempat lain ...tapi jumpa gambar2 nie ...and terbantut lah kerja2 menge-save dokumen tu :-)


gambar masa one of our shopping trip ...beli groceries kat mall ....aku ingat lagi the place was crowded ...budak2 nie plak dah letih ...so we just put them in the trolley ...LOL and, of course, they love it!


tapi tak leh lama2 sangat shopping coz diorang mula nak bergaduh ...aku plak ditugaskan menolak trolly nie ...jenuh nak manouver ...tempat too crowded ...masa tu weekend aku rasa ....mak aku le yang beriya2 nak cari barang ...aku rasa a week before Gawai kot trip nie ....

muka kebosanan ...hehehehe ...and sebab ada bodyguard kat sebelah, diorang tak berani nak buat hal ...hehehehehe

Al buat gaya YB nak melambai2 plak ..hehehe adik mmg dah bosan sesangat gamak nya hehehehe ...

Now tiap kali gi tempat nie, diorang akan mintak dimasukkan dalam trolley ...aku le mangsa nya ...kena push them around ...and at the same time dok cari barang yang nak dibeli ....kena ada multi-tasking skill heheheh and kesabaran yang tinggi ....

3 comments:

Liz Duan said...

ahh...ni biasa punya style...kalau aku-- afi sorong, angah diri kat depan adib kat dalam ...agak agak aku jerit ke tidak?

Ejin said...

hehehehe ...aku tengah bayangkan scenario yang ngko cerita tu ...LOL

tapi budak 2 org nie cepat restless, kena ada action i.e. trolley harus bergerak baru diorang ok

fendifid said...

misha dulu tak suka duduk dalam trolley ni sebab dia nak capai barang barang.