Saturday, May 19, 2012

Berdentum Dentam

Aku rasa lepas ni ada maraton posting pasal makan kat blog ni. Biar aku yang mula kan dulu...lepas ni Ejin sambung. LOL.Tadi petang kami ke Uptown layan Ketam kat Kenny's crab. Fid dengan kengkawan dia yang buat plan makan makan ni. Aku tak pernah ke sini. Kami sampai lambat...sampai aje...order air...tunggu kejap food pun sampai. Kengkawan Fid siap siap orderkan.
Fish...sweet sour kot.
Calamari celop tepung. Apa celop?
Antara yang dapat join.
Tapi Zara yang dapat makan dulu sebab sampai ke kat restoran tu Fid suap kan dia makan dulu...bubur yang bibik masak.
Tauhu
Ayam masak taiwan...tapi rasa cam masak kicap aje.
Kawan Fid..Shaz, her husband awie...and son airil.
Pasangan Remaja & princess.
Nasi goreng ni di order sampai 2 pinggang besar...tak habis pun. Tapau separuh.
Aida, Aida's sister and Dalin.
Ketam Lok Chi.
Bun ni makan dengan kuah lok chi tu...sedap meletops. Aku suka bun ni.
Kesukaan ramai...Ketam Telur Asin.
The Barbarians...habis semua food kecuali nasi goreng.
Budak kenit ni...orang borak borak gelak...dia pun gelak sama...ingat orang berborak dengan dia.
Posing dulu sebelum pulang. Nanti next time nak g makan Seafood kat Jeram lagi. Sebab kat sana sangat lah murahnya. Kat kenny ni...boleh tahan harganya...tapi berbaloi la...sedap sedap. Ejin kalau nak makan ketam boleh datang sini...banyak pilihan masakan...ada ketam cheese...tapi sampai masa aku dah start makan...malas la aku nak ambik camera untuk snap photo.

Lepas dah kenyang terus balik ke rumah sebab Zara and Ej both tidur dalam kereta...tapi sampai rumah aje...both segar bugar...EJ biasa la kan...layan TV. Fid layan Zara. Aku buat posting. Ha ha ha.

3 comments:

Ejin said...

Wowwww ...sedap mantap semua nya ...

Kat mana kedai nie?

fendifid said...

Kat Uptown...sekangkang kera je dari 1U. Adik nko mesti tahu.

Liz Duan said...

ha..ha..ha...sedap mantap jugak nampak nya tu