Tuesday, May 22, 2012

Cantik tak???

Ingat tak ari tu aku ada buat posting about my cousin masuk pertandingan ratu cantik sempena Harvest Festival??? well, dia punya final event is this coming saturday ..and am wishing her all the very best of luck!

tapi yang nie cerita lain plak ...semasa dok browse kat FB, suddenly ternampak this photo kat FB a relative of mine ... relative yang aku amat jarang jumpa ...and she had this photo kat situ ....show it to my parents ..then baru lah aku tahu rupanya yang menang Ratu ini is my neice hahahaha ...masa last aku jumpa dorang, dorang masih sekolah rendah ke tadika lagi okkkkk ......

(photo taken from Noni's FB)


apa2 pun, many congratulation to her ....Gawai nanti lah aku gi jumpa her parents :-) giler lama aku tak mak dia nie ...last time I think was in 2004 masa Dom kahwin dulu .....

6 comments:

Eat said...

Sweet.. Dia iban jugak ke?

Ejin said...

Yuppp ... tapi sweet lagi aunty dia nie kan??? kan??? kan???

fendifid said...

Aunty dia ratu makan mentedarah je la. Juaraaaa. Lol

Ejin said...

Oiiitttt jahat kata macam tu tau ...

fendifid said...

ha ha ha...ratu ketam

Liz Duan said...

very pretty.....ejin kalau make up gitu lagi de bomb