Monday, May 28, 2012

Dating Pasangan Remaja.

Fid kata bibik cotti masak hari ni...dia ajak aku dinner kat luar aje. Aku lak memang teringin dah lama nak layan ketam Lak Chi...set aje...plan nak ke Sharin Low. Pastu Ej lak tak nak ikut sebab nak tengok TV. Jadinya Pasangan remaja aje la berdating bawak adik kecik sorang ni.
Sekarang ni Zara pantang aku keluar...dia mesti nangis nak ikut. Mulut tersenget senget nak bercerita.
Sementara nak tunggu makanan...layan posing dulu.
Zara dengan bee bag  dia.
main gigit gigit.  Ni lepas pindah tempat sebab ada budak cina main lari lari terlanggar kerusi Zara ni.

Dia dah bosan duduk kat baby chair. Sebab berdua aje...takde la order banyak. Cukup cukup untuk 4 orang je. LOL.
Seafood Kam Heong. Senang order cam ni...semua ada...fish, sotong, prawn campur
Tom Yam terbaekk. Rm7 je semangguk besar ni.
Masa sayur ni sampai...aku tengok cam pucat aje...tapi kisahnya sedap bangat. Licin kejap aje.
Signature dish...Ketam Lak Chi. Diorang hantar ketam ni last...ngan ngam untuk di ratah ratah. Roti pusing tu walaupun terhitam sikit...tapi tetap sedap. Orang kat meja sebelah aku nampak ketam ni...terus diorang pun order jugak. Ha ha ha.

Seronok dapat pre ketam sebelum melayan ketam cheese hujung bulan depan. Kan ita kan kan kan?

2 comments:

Liz Duan said...

mummy tu suka sangat dapat dating...
punyalah banyak kau makan berdua tu weeeiiiii

fendifid said...

ha ha ha...lepas geram...order macam 4 orang nak makan. LOL.