Monday, May 14, 2012

sunset at South China Sea

i love sunset ....kalau bab2 tengok sunset memang aku suka sangat ...kalau sunrise jangan harap coz masih enak dibuai mimpi hehehehe anyway, masa balik from telok Melano tu, kami berpeluang to watch the sunset di tengah lautan ....masa tu kami masih dalam perjalanan pulang ke Sematan ....

laut bergelora ...coz masa tu makin nak malam, angin makin kuat ...

one of the pulau yang kami nampak


dah nak sampai!!!! so happy masa nie ....by the way, nie dah dekat site tempat aku selalu sewa for my family beach holiday :-) familiar grounds gitu

watching sunset is very calming to me....very beautiful and calming ...indahnya God's creation ....tapi jarang sekali dapat tengok sunset ...coz aku balik kerja selalu dah gelap ....korang macam mana? selalu tengok sunset?? ke tengok bumbung mall ajer ?? hehehe ....

5 comments:

Liz Duan said...

haiyo...takut nya...maghrib hari naik boat ni...ejin how long is the journey tu?
seriously kalau aku tu...mmg separa pengsan...

Ejin said...

two hour journey ok .....jantung aku jatuh kat lantai dah masa tu ....naik kat jetty i have to sit down dulu and calm down ...

fendifid said...

scary...laut bergelora...seperti gelora hati sang permaisuri yang berduka. Di manakah Sang Arjunanya? Aku rasa kunci peti besi yang sang arjuna cari tu tenggelam kat dasar laut china selatan itu. Apakah?

Ejin said...

Tak koser aku nak melayan hahaha

fendifid said...

ha ha ha. layannn