Friday, July 1, 2011

Photo Id baru

kesinambungan posting semalam ....ingat tak yang aku nie kena ambik gambar baru utk photo id fakulti sebab diorang nak standardize kan background ....melampau ....resultnyer: jenuh aku maintain cun ari nie ...sebab sepatut nya pagi tadi ambik gambar, tapi ditukar ke petang pulak ...so harus maintain muka sampai ke petang ...last2 kol 3.30 baru gi tangkap gambar ...and aku ask Faizule to snap 5 kali hehehehe nanti aku pilih sendiri kata nya ...LOL dia tahu kesonggelan aku kot hahahaha .....

result nyer: aku pilih yang ini ...hahahaha nampak mudo sket ....tak kan nak letak gambar nampak tua kan ...kalau cam Duan lain lah ...hehehe letak gambar beruban LOL


yang nie aku rasa senyum over LOL ....and pipi ku tembam ....

sepet jugak mata ku ini rupa nya ...lol

So, there you go ...tadi kak long dah komen ...hehehe ....kembang idung dengar komen kaklong ....by the way, gambar last nie (belum crop) direject oleh this one Assoc Prof yang ambik gambar sekali nagn aku ....dia kata tak sesuai ngan imej aku as lecturer ...LOL ...hampeh, macam le aku nak tayang gambar cam nie kat Buku Panduan and website fakulti kan ....dia kata gambar too young ...we want to have someone who looks professional ...mature and boleh buat kerja ...hahahaha ...malas akak nak komen panjang lebar!

by the way, diorang soh aku ambik gambar sebab nak standardize kan guna backdrop pua kumbu kat background tu le .....kalau ikut aku aku maintain jer gambar lama aku tu (gaya rambut mengerbang and was taken 6 years ago)

6 comments:

fendifid said...

Nko pilih 2 photo ke

Ejin said...

aku pilih photo yang atas sekali ...yang kedua chubby ...too much food intake the last few weeks!

Liz Duan said...

Cantik kawan aku rupanya...ulang sekali lagi bagi ejin kembang :).yes first one better

bemenwong said...

Yes, the first one not bad...

Ejin said...

Liz - hehehehe kawan hang dah kembang semangkuk LOL ...

Bemen: Faizule kena snap 5 kali before aku kata ok hehehehe ....susah nak ambik gambar sebab Mazeni and Dr Ling ada tadi ....dua2 dok bagi input on how to pose!

fendifid said...

Sib baik make up tak cair.