Friday, July 1, 2011

Aku seorang Saleman



S
elain menjadi Supir..aku ada profession baru...Salesman...tapi bukan sebarangan punya Salesman tau..ni meletops punya Salesman...lagi Vogue.

A fren of mine balik bercuti from USA and she brought back handbag, purse and few wrislet jenama Coach mintak tolong aku jual kan....tak sempat nak jaja kat FB or blog...yang wrislet and purse tu sold out within 5 minutes...masa aku bawak g office. Terkejut pak ngah.

Yang tinggal handbag yang picture aku tepek kat atas tu je yang liat sikit. I thought of beli bagi Fid pakai je but then kalau I buy....then my fren sell to me purchase price...dia takde apa apa profit...kesian pulak. Walaupun Fid kata cun...dia tak nak tamak sampai ambik 2. Finally member aku punya kawan...a lecturer nak beli handbag ni..so gone all the stocks in hand...kira hebat gak la aku dengan profession baru ni...meletops. Ramai oooo dok order wrislet dengan purse kat aku...we will see...next stocks sampai before raya. Tungguuu.