Saturday, July 16, 2011

Alkisah "jangkitan" and our demand for Coach wristlet

Now semua orang dah tahu about Tasha ....Fendi pun dah introduce his lovely princess a.k.a amoi to us ...so, aku nak cerita hal sebelum kelahiran Tasha nie ....A few days after Tasha lahir, Liz dok kata kat Fendi yang Tasha tu adalah "jangkitan" from her pregancy dulu ...Liz beriaya2 le ngan teori jangkitan nyer itu and claim bag Coach from our abang ngah (since dia kan part-time salesman utk jenama tu) ...masa tu aku nak boarding plan, so tak sempat nak reply ....

Sesampai kat Kuching aku terus berWhatsApp ngan diorang kata aku saksi kepada claim Liz tu ...hahahaha sebab the last time we all see each other was Nov last year ..masa tu we all went for dinner kat Chillies ...and nak dipendekkan cerita masa nak tangkap gambar ramai2, Liz tarik tangan Fid soh usap perut dia (yang pada masa tu very memboyot) utk ambik berkat ....then tak lama pastu Fendu bagitau we all Fid pregnant ...

happy families ...before Aariz and Tasha ...so next reunion in Kuantan?

maka conclusion aku sama ngan conclusion Liz ...Tasha nie "jangkitan" from Aariz ...aku adalah saksi nya ..maka dengan ini aku ngan Liz nak claim a wristlet jenama Coach (original only!) dari Daddy Tasha ....as a gift to us sempena kelahiran Tasha yang very cute and adorable itu ...kan liz kan ...kan ..kan ...kan ...

sekian. terima kasih ...LOL

3 comments:

fendifid said...

Lawak je teori korang ni. Actually masa jumpa tu Nov fid dah pregnant dah. Cer kira bebaik due 1st August bila tarikh conceive.

8way...nanti aku beli kat petaling street untuk korang. Walau pun x ori...penampilan korang esp kak long yg ala ala diva vogue mesti orang ibgat ori. Ggg

Ejin said...

kiter jumpa 4th Nov (sebab 5 Nov tu aku sepatutnya gi Yogya)...kira ok gak teori liz ngan aku tu ...

tak main lah yang tak ori ...apa sangat lah 2 biji wristlet untuk kekawan sejati ngko nie ...

Liz Duan said...

mcm ni org tua tua kata kalau nak anak amik anak angkat nanti insyallah ada jangkitan nya...which is true , byk contohnya...so samlah ni 11 tahun tau napa bila aku kata nak ngandung lah tahun ni..and alhamdulillah dapat walau lambat sikit few months...tetiba kau pun after sekian nya dapat jugak...jangkitan lah tu..
so ohh yeah one for me..no no no petaling street ehhhh